Videoklippen från MyDog!

Äntligen får ni se videoklippen från MyDog :D det var alltså en vecka sen dessa videoklipp filmades och jag har inte fått in dom här på bloggen förrän nu, men bättre sent än aldrig, inte sant? :)

Tack ännu en gång Kristin för att du filmade :)

glöm förresten inte att sätta på ljudet när ni kikar på klippen ;)

Agilitytävlingen - Spicy blir verkligen taggad när hon tävlar och ibland kan det gå ut över de
 andra hundarna (som ni ser i slutet utav filmen) bäst för det andra att hålla sig undan
;) 
Hon är inte aggresiv utan hon blir bara så uppspelt och vill busa med de andra hundarna
:)


Prisutdelningen - bilder på Spicy och priserna kan ni se här
Om videoklippen hackar testa då bara att spela igenom filmen en gång
och sen sätta på den igen, det funkade för mig
:)

Läs mer om de två dagarna på MyDog här & här :)

Kommentera gärna, då blir jag glad



Kommentarer
Hannah

Wiiie vad roligt att videoklippen fungerar nu! :D Verkligen jätteroligt & se!



Gud vad ni är duktiga!! :D Visst var det klass 3 bana ni körde? Hur kunde du komma ihåg den där banan, haha det såg ju jättesvårt ut! ;o Jag skulle garanterat springa fel om jag hade kört den, ser ju jättesvårt ut.. ;D Suuuperduktiga alltså!! :D Du måste vara jättestolt över det loppet! :)



Jätteroligt att se när ni tog emot priserna, ni är bara för duktiga, fina ni! :) Mina idoler!



Puss, tack förresten för alla kommentarer sötis! :) Svarar på de senare, hoppas det är okej. ily ♥

2010-01-17 @ 16:26:18
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

fina filmer! ni är ju grymma! :D



sv: tack tack :)jag har lixom "fastnat" i agilityn, så jag tycker verkligen det är hur kul som helst att träna lyndad med alfonz, börja valla med selma och ta upp freestylen! :) vill utforska fler hundsporter och se vad de har att komma med :) Vallningen bet tag i både mig och selma! :D hon älskar det vilket gör det mycket roligare för mig! :)



kram <3

2010-01-17 @ 18:25:53
URL: http://elsa94.blogg.se/
Ullis

Vad duktiga ni är!! Ser verkligen kanon ut på videoklippet, spicy är så duktig! Tycker hon höll bra fart trots att det var så mycket svängar osv. :) Och du är ju jätteduktig handler som kan handla henne så snyggt genom en klass III bana, den såg rätt svår ut! :)



Kram<3

2010-01-17 @ 18:30:13
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Sofia

Alltså som jag sa HELT sjukt duktiga ni är :D Jättesvår bana och du bara handlar henne superfitn och kör ett klockrent felfritt lopp <3 Du måste vara superstolt! Jag tror jag har mycket att lära mig innan vi blir ens hhälften så bra som ni ;) Massa att lära mig :P



Videoklippen såg superfina ut och vi gratulerar till priset :D



Kram!

2010-01-17 @ 20:17:20
Sanna

Sv till Sofia:

naaw, va glad jag blir Sofia för dina fina ord :) <3 roligt att du tycker vi är så duktiga :D jodå, är väldigt stolt över Spicy :)



Ha det bäst. Kram <3

2010-01-17 @ 20:40:21
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Alice

Ni är jätte duktiga sötnos! <3

Ni förtjänade värkligen förstaplatsen! :)



säger han i slutet av första filmen : Braaa Sanna! Alltså han som kommentarar alltig?

2010-01-17 @ 21:11:00
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Karolina

Vad roligt att du ätligen fått in videoklippen!:D



Och vad duktiga ni är på agility banan:)<3 Banan såg ganska svår ut också. Roligt att se när ni tar emot priserna också!:)



Kram!

2010-01-17 @ 21:14:27
URL: http://hundlivet.cybersite.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0