Tävlingsdags!

Om en stund åker vi iväg till Falkenberg och tävlar. Har inte hunnit nämna något om denna agilitytävlingen än, vi var nämligen där igår också och tävlade. Har inte haft några höga förväntningar inför denna helgens tävlingar men jag är mkt nöjd över gårdagen i alla fall, inte riktigt så bra att vi lyckades ta något cert men ändå en sm-pinne i agilityklassen, duktig vovve! :) i hoppklassen hade vi lite otur, det var en lite klurig sväng till tunneln, skulle behövt ta ut svängen mer så hon hade ingången mer framför sig, lite osäkert där och en vägran då hon inte tog ingången direkt utan sprang in lite vid sidan av tunneln, ja lite svårt att förklara.. men 5 fel där och sen tyvärr liite tidsfel, klantade mig lite i slutet och hade plötsligt det sista hopphindret mitt framför mig, kunde inte precis själv hoppa över det.. ;) fick göra ett framförbyte som stoppade upp farten helt, men men..  Nöjd över gårdagen i alla fall! :)

Snart åker vi som sagt iväg för andra tävlingsdagen, nu taggar vi! ;D



Kommentarer
Marie o Chila

Grattis till SM-pinnte!!

2011-06-05 @ 23:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0