Spicy & priserna :)

Ja, här har ni då bilderna som jag lovade er, detta var alltså priserna som vi fick när vi tog emot pris i söndags på MyDog som årets agilityungdom :D

En vattenflaska, en termos, (vattenflaskan och termosen låg nämligen i den guldiga lilla kassen, eller vad man ska kalla det för) ett diplom, en pokal där det står "årets agilityungdom 2009 small" och en väska som det är broderat "årets agilityungdom 2009 small" den där runda lilla tyggrejen som det står "sveriges hundungdom" på och som är lutad mot vattenflaskan och termosen vet jag inte riktigt vad den kallas för, men den låg i alla fall i väskan som jag fick, kanske är något som man kan sätta på väskan då antar jag :) 

Det var priserna det, visst var det fina priser & en stor pokal? näästan lika stor som Spicy ;)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Är så stolt över min Spicy



Kommentarer
Marie

Sådana härliga bilder! Spicy ser riktig mallig ut!

Kan jag få använda sista bilden i min blogg? Kan även skicka den till Nash.

Marie o Chila

2010-01-15 @ 23:28:21
emma

gud vad söt!

2010-01-16 @ 13:14:17
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Hannah

Riktigt fina priser ni fick! :D Vill också ha en pokal jue, haha! ;) Förstår verkligen att du är stolt över Spicy. Du borde vara jättestolt över dig själv också, superduktiga du! :D Ni är verkligen så himla duktiga, otroligt!



Jättesöta bilder också, Spicy ser även hon stolt ut! Speciellt på 4e bilden tycker jag, hihi. :)



PUSS! <3

2010-01-17 @ 16:30:31
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Ninni XeNo och Pax

Hej! Nu måste vi gratta till eran fina vinst, gick in och kollade på layouten och fick då se era fina vinster. Underbart vacker hund du har Sanna. Kram från boxarna bus och lycka till framöver

2010-01-21 @ 18:13:57
URL: http://www.nogg.se/xenopax


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0