Min prinsessa redan 6 år!

Var verkligen hur längesen som helst jag uppdaterade här.. och den här designen som jag har just nu måste ju bara bort! men som ni förstår så har jag inte lagt någon tid på bloggen, tråkigt att jag bara slutade sådär, men tappade helt lusten som ni märkte.. men nu till något helt annat..

 

Det jag egentligen ville säga var att.. Min fina prinsessa har ju till och med hunnit med att fylla år, 3e Juli, igår alltså blev hon 6 år!
En sådan härlig & knasig vovve med en helt underbar personlighet, älskade Spicy ♥

 
 
ladyinash.blogg.se


Kommentarer
Nora Lindblad

Grattis till Spicy! :D

Svar: Hon tackar så mycket! ;))
Sanna

2012-07-05 @ 19:11:36
URL: http://hundbus.hundpoolen.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0