time runs away..

galet att tiden kan gå så fort, jag menar.. September redan imorgon!
förresten inte något uppdatering om helgens tävlingar än! vilket skitväder vi fick.. en disk i agilityklassen, men dock ett fint nollat lopp i hoppklassen, pissregn & geggig bana.. men så duktig vovve, kände att hon följde mig bra och hann fånga upp henne bra vilket även ledde till fina svängar :) rätt så tätt mellan tiderna, en 11:e placering men inget mer, i alla fall nöjd med loppet & det som är det viktiga! :)

Annars då.. inne på andra veckan i skolan nu, skönt att man hamna i en sån bra klass, endast tjejer faktiskt, men brukar bli så på Spa/fitness linjen. Känns i alla fall bra att jag ska tillbringa mina 3 år på Drottning blanka :)

Äntligen lite solsken ute! blir promenad med Alice lite senare! Ha det gott ♥



Kommentarer
Myy

Låter kul :)

Jag har vart på mkt utställningar och semester o.s.v ^^ Förlåt om jag svarade sent men har luggit på sjukhus utan tillgång till dator:p

kram<3

2011-09-18 @ 17:02:35
URL: http://cutyking.n.nu
Hannah Larsson

Åh hej fina du! Det var inte igår inte.



Hoppas allt är bra med dig. Vad händer i livet just nu? Hur går allt?



Tack så jättemycket. <3 Bara lite vilsen då för tillfället, men mår jättebra nu. Hoppas du får en underbar jul och nyår!



Stor kram! <3

2011-12-19 @ 16:51:48
URL: http://hannahlarsson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0