Snart dags för tävling!

Imorgon är det dags för agilitytävling, i Sofiero denna gång. Spicy har slutat löpa och jag hoppas inte att löpet hon hade kommer att påverka henne något under tävlingen, det var ju efter Kungsbacka tävlingarna (här & här) som vi märkte att hon hade börjat löpa och där verkade det inte påverkade henne något i alla fall, så vi får hoppas på det bästa, att det inte gör det nu heller :)

Foto: Sanna W
Sötnos! ♥

Men nu måste jag snart lägga mig, måste upp vid 06:00 någon gång, men har ett inlägg färdigt som jag kommer att publicera innan vi åker iväg imorgon, det låter väl bra? :) Godnatt & sov gott!



Kommentarer
Hannah

Lycka till. :) Söt bild! <3

2010-09-11 @ 10:08:31
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0