Tack för era fina kommentarer :)

Ja, rubriken säger väl allt, tänkte tacka för alla fina kommenterar jag fått :) 
svarade nyss på alla kommentarena så jag höll mitt löfte, ja ni vet det jag skrev i gårdagens inlägg, att jag lovade att svara på dom idag ;)


Roligt att ni gillade bilden som jag la in på Spicy igår, hehe ni höll även med mig om att hon hade ett väldigt gulligt uttryck och att det såg ut som om hon spärrade upp ögongen jättemycket. ;) gillade (eller gillar) faktiskt den bilden :)


Hitta även en annan bild som jag kunde lägga in på Spicy, en rätt så härlig bild tycker jag faktiskt, men vad tycker ni? hoppas ni gillar den

Foto: Sanna W

Måste alldeles strax avsluta.
Maten är färdig så ska äta nu. (det blir den där goda maträtten som jag, Kristin & Amanda gjorde en gång & som jag även gjorde här hemma en gång :) ) mums alltså ;D


Sen lite senare, klockan 19:00 har jag handboll, wiiie äntligen drar den igång igen! :D jag sa ju i ett inlägg för några dagar sen att handbollen började på Måndag, men så var det alltså inte den börjar Idag. ;)


Men nu måste jag kila. Ifall jag hinner så blir det ett inlägg ikväll också, I hope so :)
Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Varsågod för de kommentarerna du fått av mig (haha, vilket du säkert förstod, kan ju inte säga varsågod för alla de andras, hihi). :) <3 Ja, bilden på Spicy som du la ut igår var verkligen supersöt, förstår att du gillar den. :D Det gör jag också.



Och såklart du håll ditt löfte du skrev om igår, det gör du ju alltid bästaste du. <3



Åh, vilken söt bild på Spicy! :) <3 Superhärlig ju! :D Haha, man ser att det står 3 personer över henne som tittar ner på henne i speglingen i ögat, häftigt ju! (Y) Mums med den där maträtten, smaklig måltid bästa bästis (lite i efterskott för du har säkert redan ätit). :) Åh, vad roligt att handbollen är idag!´Ha så skoj! :D Hoppas du hinner med något inlägg sen för din blogg är bara bäst, precis som ägaren till bloggen då. <3



Puss, älskar dig mest! <3

2009-09-09 @ 18:11:10
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

hej! spicy ser riktig "vaken och allert" ut på den där bilden! söt! vilka klasser tävlar ni nu igen i agilityn? är ni i trean? :)



Sv: nej, inte min heller :( eller nu i helger vart det massa - men jag har lixom inte tiden riktigt att ta en fotopromenad.. när jag promenerar är det för hundarna bara numera - eftersom jag inte hinner gå extra.. och då är det aktivering som gäller.. ;)

förstår att du saknar macroobjektivet! hoppas det blir lagat snart så vi får se fler bilder :)

kram :)

2009-09-09 @ 20:26:10
URL: http://elsa94.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0