Månen

Hoppas ni gillar denna bilden på månen :)

Foto: Sanna W

Ingen vidare bra uppdatering idag, men nu är det inte längre kvar utav sommarlovet och jag vill verkligen ta vara på tiden, som att vara med kompisar och göra annat skoj :)

På tal om kompisar. Idag var jag med Kristin & Amanda och vet ni vad vi gjorde (bl.a) vi lagade mat och inte vilken mat som helst, utan kyckling med balsamsås (man skulle även ha parmaskinka till, men det skippade vi) och till det så stekte vi potatis (tänkte först göra ris till kycklingen men det blev att vi stekte potatis istället, och sen hade vi givetvis sallad och andra goda grönsaker till det) Och kyckling är väl ändå inte det lättaste att göra, eller? ;) första gången liksom och det blev hur gått som helst, shit vi är ju gryma på att laga mat, haha!  

Mamma sa att om jag ville kunde jag göra den maten nu i helgen, så kanske att jag gör det, varför inte?  ;D

Kan ju tilläga en sak också, att vi hade vattenkrig :D blöt blev man, men det hör väl änna till eller? ;) 
Och skoj vare ♥

En lyckad dag, med andra ord!


Kommentarer
Karolina

Hej, gud villka häftiga bilder, jag gillar särskillt den där månen är lite blåaktig :D Dom var jätte fina :)



// Karolina

Rebecca

Snygga bilder : )



Hm, tror nästan att jag förstår, men lite osäker. Du får gärna försöka förklara igen :p

Ser så grymt proffsigt ut när ni gör det! ;)

2009-08-18 @ 13:06:03
URL: http://http.//chippenshorna.blogspot.com
Hannah & fjärilshundarna

Åh, jättefina bilder på månen! :D

Smart av dig att ta vara på sommarlovet. ;) Låter ju som att du har haft riktigt skoj med dina kompisar också! :D Maten ni lagade lät ju riktigt mumsig! :) Haha, jajamensan, såklart man ska bli blöt i vattenkrig! Hihi, så skoj med vattenkrig! <3



Puss. <3

2009-08-18 @ 20:33:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0