En söt bild :)

Hihi, kolla vad jag hitta för en bild, en bild på Spicy som jag tog den 8 Maj i år och jag kan nästan inte låta bli att skratta för jag tycker att Spicy har sånt himla gulligt uttryck också spärrar hon liksom upp ögona jättemycket ser det ut som, haha sötnos alltså

Foto: Sanna W
Du är bara för gó du :) ♥

Nu ska jag nog sätta mig med läxan lite (hann nämligen inte göra någon läxa innan) och sen ska jag försöka lägga mig i tid, kommer alltid (eller oftast) i säng så himla sent, men idag ska jag försöka lägga mig i tid. ;)


Imorgon har vi även skolfoto, åh jag vet inte varför men jag gillar inte det.. kan vara för att jag inte gillar att vara med på kort, haha ;) men men, det ska nog gå bra ändå

Tack för alla fina kommentarer föresten, ifall jag inte svarar på dom nu ikväll så gör jag det så fort som möjligt imorgon,
i promise!
:)

Nu måste jag kila, men hörs imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag :)



Kommentarer
Anna

Hon är väldigt söt. Uhs läxor dr måst jag ocgså gör bara de att de altid kommer not ivägen när man ska göra dom. Har du haft en fin dag?

Karm

2009-09-08 @ 21:52:41
URL: http://letfors.webb.se
ullis

Vad söt hon är! Söötaste spicy! Hur fint uttryck som helst. Ser lite busig ut, spican. <3 Hihi, vilken oskyldig blick! ;D Nää jag har inte gjort nåt.. :P



Okej, ja med oss är det bara bra tack! Jag menade självklart vad ni ska hitta på i veckan, inte vad ni har gjort. Nä, veckan är inte så lång än, hihi.



Kramkram<3

2009-09-08 @ 22:05:15
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah & fjärilshundarna

Alltså gud så otroligt sött uttryck Spicy har på den här bilden! :O :D Haha, måste säga att jag heller nästan inte kan hålla mig för skratt faktiskt, ser verkligen ut som att hon spärrar upp ögonen så mycket som hon bara kan liksom. ;) ♥ Hon ser väldigt förväntansfull ut. ;D Gillar bilden skarpt mästerfotografen!



Hoppas att läxorna gick bra att göra. Vad roligt att ni har skolfoto, (eller ja jag skulle inte heller tycka det är så jättekul för jag gillar inte att vara med på kort heller - bakom kameran ska man ju stå, inte framför den. ;D) Men du blir ju verkligen jättefin på alla kort så du kommer bli super på skolfotot ju, är helt säker på det, finaste du! <3



Ha det bäst, hoppas du mår bra! :)

PUSS! love you, alltid vi!

2009-09-09 @ 11:57:08
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

håller verkligen med om ögonen! ser ganska coolt ut! :)



Sv: tack tack :) kameran har äntligen fårr börja arbeta igen! :D

2009-09-09 @ 13:44:05
URL: http://elsa94.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0