Spicy, "vinka"

Bjuder på två bilder då Spicy vinkar :)


Den första bilden la jag ju in i ett större format i detta inlägget men var bara tvungen att lägga in den igen, hehe ;)

Foto: Sanna W

Hoppas ni gillar dessa bilderna, själv gillar jag mest den första bilden
:)

Snart ska jag iväg och kolla på fotboll, min bror ska nämligen spela. Så jag, mamma, pappa och Timmy (min andra bror), ja helt enkelt hela familjen ska åka och kolla. :)


Matchen börjar klockan 14:00 så vi åker väl ungfär om en 40 minuter skulle jag tro.
Sen när jag kommer hem ska jag jobba lite No hade jag tänkt (prov på torsdag nästa vecka) så kanske inte blir att jag bloggar direkt efter att jag kommer hem efter fotbollen utan det blir nog senare.

Ha en fortsatt bra dag. Hej så länge!



Kommentarer
Sofia

Jag gillar båda bilderna men den första ser det lite ut som om Spicy sitter ligger med tassarna som en finförnäm dam :p Ser lite kul ut <3<3 hehe (A)



Kram <3

2009-09-20 @ 13:36:22
Hannah & fjärilshundarna

Så söt hon är när hon vinkar! :) Jättesöta bilder också Sanna! <3 Självklart gillar vi dem - massor, som alltid! <3 Vad roligt att ni ska titta på fotboll, trodde först att du skulle spela nämligen, såklart skulle det vara roligt också men du förstår nog hur jag menar. ;) Hihi. Hoppas ni får skoj. <3



Lycka till med pluggandet sen också, & på provet nästa vecka!! :) Kommer att gå super, det vet jag!



Sv: Ja, håller helt med dig! <3 Det gör ju ingenting att man blir diskad på en träningstävling, inte heller på en riktig tävling egentligen men det är ju alltid roligt om det går bra ju & så. ;D <3 Tack så jättemycket bästa bästis, att du håller tummarna för dem på lördag, snällaste du! <3



Vad roligt att du gillade bilderna så mycket också, du är bara för snäll du! ♥

Ha en fortsatt fin dag du också! Love you!

2009-09-20 @ 14:46:02
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Sanna

Svar till Sofia: Hehe, ja det gör det faktiskt ;)

2009-09-20 @ 16:39:24
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Hehe, la bara märke till det :P :) Men Spicy är så söt ändå <3



kram <3

2009-09-22 @ 21:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0