5 st bilder från idag :)

Jag var ju som sagt ute och tog bilder på Spicy tidigare idag och som jag sa innan så skulle jag ju lägga in några bilder och det är precis vad jag hade tänkt att göra nu. :) Hann nämligen inte göra det efter promenaden för vi kom hem nästan när Idol började, så det får helt enkelt bli att bilderna kommer nu istället, och jag antar att det går lika bra det? ;)

Jag blev väldigt nöjd med resultatet av bilderna idag, tycker bilderna blev riktigt söta :)
hoppas ni tycker det samma


Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W  
Gillar Spicys söta uttryck på denna bilden :)

Foto: Sanna W
Och vi avslutar med denna bilden då Spicy vinkar :)

Ja, så vad tycker ni? var bilderna något att ha? hihi :) jag själv är i alla fall väldigt nöjd med dom

Jo juste, kan ju också passa på att berätta att jag även tränade lite agility med Spicy innan också. Övade på svängar och även lite på kontaktfältet på gungan, detta gick jättebra måste jag säga! :) någon gång var jag för dålig i min handling (det får jag inte vara imorgon på agilitytävlingen, det är då det gäller!) ;) och då det blev lite tokigt, men det var bara någon ynka gång sen gick det jättebra och Spicy fick kanonfina svängar! även kontaktfältet gick jättebra, inga problem alltså, hon tog det jättefint. :)

Imorgon alltså, då jäklar! ;)

Haha, måste säga att jag känner mig väldigt laddad, får se hur det är imorgon. Vi kommer i alla fall göra vårt bästa. :) Det är klass 3 (hoppklassen) imorgon som gäller och då känner jag faktiskt att jag kan bli nöjd hur det än går, och om det blir pinne vet jag inte hur glad jag blir. Hehe, ne men nu ska jag inte tänka för mycket ;) vi ska i alla fall ha skoj!

Nu tänkte jag kila. Ha en riktigt trevlig helg allihopa!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Asså gud vad fina bilder Sanna! :D <3 Jag riktigt älskar dem! Så fint med den runda oskärpan i bakgrunden, & Spican är ju bara för söt!! <3 Jaa... Jag riktigt älskar dem bästaste du!! :) Förstår att du är väldigt nöjd med dem. (Y)



Bra att träningen gick jättebra, kommer gå hur bra som helst för er imorgon, vet det! :D <3 Din handling är ju jättebra Sanna! <3

Fast det viktigaste på tävlingar är ju bara att man gör sitt bästa & har kul, som du sagt. :) Håller tummarna för er imorgon, ni är bara bäst! <3



Puss, ily.

2009-09-18 @ 23:03:08
URL: http://www.Cayennepeppar.se
karolina

Tack :) Och villka jätte fina & söta bilder på Spicy :) Du är jätte duktig på att fotografera :)



// karolina

http://ellashemsida.webs.com

http://karrowhh.blogg.se

2009-09-19 @ 00:32:52
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Tänkte bara önska er Lycka till idag bästa bästis! :D <3 Ha så roligt på tävlingen!! :)

Puss.

2009-09-19 @ 07:51:03
URL: http://www.Cayennepeppar.se
ullis

Åh vad kul med tävling. Blir avundsjuk ju. :P Hihi, men lycka till!



Åh vilka kanonfina bilder, riktigt älskar dem ! Speciellt 1,3 & 4 gillar jag, men alla var såklart jättefina. :) Så fint med den runda oskärpan i bakgrunden på 1 & 3. :) Söta Spican :D



Sv: Ja, HK är skojitg det med. : ) Kul att du läser tyska ;D



Haha, ryggen är det enda stället jag är vig på. ;P haha.



Hoppas ni får en trevlig helg och ännu en gång, lycka till på klass III idag ! Hoppas ni får SM-pinne! :D

2009-09-19 @ 08:49:33
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0