Snabb update

Det får bli en snabb uppdatering det här.
Som jag sa i förra inlägget så sa jag ju att jag hade några mer bilder att visa för er och om jag hann att lägga in dom så skulle jag göra det nu ikväll, men jag hinner tyvärr inte för så fort jag skrivit klart här så måste jag återgå till läxan, har två redovisningar imorgon, en i svenskan och en i tyskan så ska öva lite på det.

Men ifall jag hinner imorgon så lägger jag in bilderna då. Hoppas jag hinner då, det är ju så mycket med skolan nu så jag knappt hinner med bloggen, som ni säkert har märkt.. sen är det ju inte bara alla läxorna jag gör hela dagarna, det är ju också handboll måndag & onsdag och fotboll på tisdagar och torsdagar, men imorgon är det sista fotbollsträningen, så då har jag förhoppningsvis lite mer tid över då det inte är någon träning dom dagarna. Vi får se hur det blir helt enkelt. :)

Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi :) Ciao!


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Hoppas det gick bra på redovisningarna bästaste du! (Y) <3 Jobbigt att det är så mycket i skolan nu plus att du har mycket träningar också. <3 Förstår att du inte hinner med bloggen lika mycket ju, men du uppdaterar ju väldigt bra ändå! <3

2009-10-01 @ 16:31:56
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0