Three picture

Ni har säkert märkt att jag det senaste lagt in lite bilder som jag tagit tidigare, det är både för att jag just nu inte har några nya bilder att visa er (mycket för att mitt macro objektiv inte funkar då det är det objektivet jag fotar med mest, men jag har ju som sagt lämnat in det, så när jag får tillbaka det blir det mer fotografering, det kan jag lova) och för att jag rensar bland mina bilder just nu, så då hittar jag bilder lite då och då och lägger in dom här på bloggen, just därför ;) hoppas inte ni har något emot det, för jag har lite fler bilder att visa er som jag tagit tidigare (i sommar) :) dessa bilder som ni ser här är tagna den 13 Juni i år :)


Så vad tycker ni, gillar ni bilderna?
:)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Som ni säkert märkte så hann jag inte att blogga något mer igår, det blev så mycket med läxan så jag hann inte med helt enkelt. Måste sätta mig lite med läxan nu efter att jag skrivit klart här, sen är det handbollsträning som gäller. :) Har ju som sagt några fler bilder att visa, lägger in dom sen efter träningen ifall jag hinner, annars så lägger jag in dom imorgon.

Ha det bra. Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Jättefina bilder, verkligen! :D



Spicy är för söt alltså! <3 Jättefina färger & rund oskärpa! :) Super! <3 Puss

2009-10-01 @ 16:30:22
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0