One picture

Här har ni en bild på Millies öga. Det var denna bilden som var i kollaget och jag sa ju att jag även gillade den bilden i färg och att jag kanske skulle lägga in den i färg också, så här har ni den :)
Hoppas att ni gillar den

Foto: Sanna W
Bilden är inte sån egentligen utan jag har beskärt bilden, hela Millies ansikte är egentligen med så jag måste säga att jag tycker ändå bilden är hyfsat skarp för att jag har beskärt den såpass mycket :)

Innan var vi som sagt i Ullared, har hunnit vara hemma ett tag nu, kollat lite på tv, packat in i bilden inför imorgon (agilityn) också har jag suttit här vid datorn lite, det är lite av det jag hunnit göra.
På tal om agilityn så behöver vi inte åka så jättetidigt imorgon, den första klassen börjar klockan 9:00 och sen är small klassen ett tag efter det. I och för sig så är det nog inte många ekipage med men vi behöver ju ändå inte åka så tidigt som tur är, för om vi hade behövt det, ja då hade jag inte suttit här nu ;)

Nu ska jag svara på alla era fina kommentarer, jag såg dom inte förens nu nämligen, efter det inte visats då på "översikt" så har jag inte trott att jag fått några kommentarer eller att dom inte kommit fram eller nått sånt, men sen tänkte ju inte jag så lång så att jag kunde trycka på länken "kommentarer" och där fanns dom ju såklart, så tack Hannah för att du sa det till mig, hihi ;)

Så nu ska jag som sagt svara på era fina kommentarer sen får det bli sängen för mig.
Skriver mer imorgon, om hur det gått på tävlingen, så kika då ifall ni är nyfikna

Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh, den där bilden i färg var ju också superfin, precis som den svartvita var den med, fast därgerna var så himla fina i denna bild också, förstår att du gillar den! <3 Jag älskar den bästa bästis! :) Den blev ju jätteskarp fast du beskärt den så pass mycket. Men det är ju klart när mästerfotografen fotat, alla bilder blir ju absolut kanon då! ;) <3



Vad kul att ni var i Ullared, köpte du någonting där förresten? :) Vad skönt imorgon att ni inte behöver åka jättetidigt, för annars hade du ju inte suttit här nu som du sa & det vill jag ju såklart att du ska då det är superkul att läsa dina bloggar & chatta med dig ska du veta. :) <3

Lycka till imorgon, ännu en gång. :) ♥ duktigaste ni! <3



Så bra att kommentarerna fanns där, tur att de inte försvann! :) Så lite så Sanna. <3 thihi, bästaste du! Sov gott sen, håller utkik efter resultaten imorgon (idag). :D Wiiie!



PUSS! <3

2009-09-05 @ 00:21:49
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0