Ett litet kollage :)

Satt och kikade på lite bilder på Millie och blev sugen på att göra att litet kollage, vilket jag också gjorde och resultatet ser ni här nedan :)


Det blev ett svartvitt kollage denna gång och jag tycker faktiskt det blev fint i svartvitt också :) men den fjärde bilden i detta kollaget (bilden på Millies öga) gillar jag också i färg så kanske att jag visar den bilden i färg någon gång också. :)
Hoppas ni gillar detta kollage



Nu ska jag nog göra lite läxa, måste göra engelskan.. blir sugen på att sätta mig ute och jobba faktiskt, det är så härligt väder, så kanske att jag gör det, känner mig även lite bättre just nu, har ingen feber nu bara förkyldningen som är lite jobbig, men har inget ont i halsen eller så :)

Ha en fortsatt bra dag. Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Jättefina bilder på Millie Vanillie! :D <3 Så himla fint kollage också, jag visste att det skulle bli supersnyggt, som vanligt. :) <3 Det vart jättesnyggt i svartvitt, det speglar sig alltid så fint i Millies ögon. ;O <3 :D



Lycka till med engelska läxan. <3 Vad skoj att göra läxorna ute, har ni blå himmel hos er? Det har inte vi nu tyvärr, lite mulet nu, fast innan hade vi faktiskt sol & det blev varmt ett tag. ;)

Vad skönt att höra att du mår bättre nu & att febern är borta! Hoppas att förkyldningen försvinner den också. :)



Sv: Ja, regn är inget kul. :/ Fast det regnade faktiskt inte när jag gick till bussen så behövde inte paraplyet, men sen när jag satte mig i busskuren (det kanske inte heter så, haha men du kanske förstår vad jag menar? xD) så började det spöregna igen, så jag hade lite tur där, ovanligt att lilla jag har tur faktiskt. ;) (A)

Skoj att du gick in på google & kollade på min mobil, kul att du tyckte den var fin. Tack. ;D



Roligt att du gillade bilden. :) Jajamensan, helt rätt där du. (Y) Har sprutat vatten på en cd-skiva (en som var sönder då, thihi) sen fotade jag. Färgerna blir rätt så fräcka då. <3 Aaw, du är mästerfotografen Sanna! <3 (Y)



Puss, ha det bäst! Älskar dig! <3

2009-09-02 @ 18:36:57
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Anonym

jätte gullig hund =)



vill du besöka min blogg?

aify.blogg.se

2009-09-03 @ 21:35:47
URL: http://aify.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0