En favorit

Det blev, precis som jag trodde, en riktigt härlig långpromenad :) efter promenaden tränade jag lite på slalomen, att skicka in Spicy från längre håll in i slalomen och även denna gången gick det riktigt bra, ibland blev det lite tokigt då hon tog fel ingång men oftast gick det riktigt bra och jag kan verkligen skicka in henne från långt håll nu  

Juste, jag sa ju innan i detta inlägget att det förmodligen var våran sista agilityklass 2 tävling, var nästan helt säker på att det skulle vara det, men så kollade jag på agility-online och där hitta jag faktiskt en tävling, perfekt! :D då var det inte sista agility 2:an idag i alla fall. Den tävlingen som jag anmälde oss till idag är i Bjuv och det tar nog ca 2 timmar att åka, det är ju en bit men det var nog den närmaste utav dom klass 2 tävlingarna vi hitta och som var officiella. Wiiihooo, ska bli så kul, är så glad att jag hitta en tävling till 


Men nu till rubriken..
Några av er kanske har sett dessa bilderna tidigare, eller i alla fall den första bilden, för är inte säker på om jag lagt in den anda bilder någon gång. Tror att jag lagt in första bilden i min förra blogg, eller så kanske jag bara lagt in den här? hehe aja, det spelar inte så stor roll, här får ni bilderna i alla fall :)


Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Måste säga att dessa är två favoriter hos mig, eller i alla fall den första bilden :) och den första bilden, det är den bilden som jag tryckt på tröjan. Ni vet att jag gjorde ju en tröja som jag skulle ha på agilitytävlingar o så och då tryckte jag på den bilden och skrev Sanna & Spicy på. :)

Hoppas även ni gillar bilderna på Spicy här ovan

Nu ska jag nog sätta mig framför tvn igen och kolla på det sista utav fotbollen, Sverige - Ungern
Men ni får ha en fortsatt bra kväll. Kanske hinner skriva i bloggen innan vi åker till agilityn imorgon, får se hur det blir, ifall jag inte hinner så skriver jag ju efter agilityn, om resultatet o så. :)
Men nu måste jag kila. Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad härligt att det blev en härlig långpromenad! :D vad roligt att ni tränade slalomet också & att det gick riktigt bra. (: <3 Gud så duktigt att du kan skicka in henne från långt håll nu, det är ju verkligen superbra det! :) <3



Wiiihoo att du hittade en tävling som ni anmälde er till! :) Superkul ju, håller tummarna stenhårt att ni tar eran sista pinne i agilityklassen på den tävlingen. <3 Lycka till på den tävlingen & den imorgon! :D



Åh, jag förstår verkligen att dessa är favoriter hos dig, hos mig också ska du veta. <3 Jag tror inte att jag har sett någon av dessa innan faktiskt. :) Superfina verkligen! <3 Älskar dem! :) Tröjan du har på agilitytävlingar & så är säkert jättefin ju. (Y)



Ha en fortsatt bra kväll du också, skoj att du ska se på fotboll nu. :D <3 Ha det så roligt imorgon bästaste ni! <3



Puss, ily! Saknar dig. ;) <3

2009-09-05 @ 22:07:39
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Emelie

Haha, så ni ska också till Bjuv? :D Anmälde idag, hehe, var inte direkt planerat. Men får man förfrågan om man vill vara med så kan man ju inte tacka nej ;)

Kram

2009-09-05 @ 22:36:56
URL: http://www.hundliv.webb.se
Rebecca

Vad kul att ni hittade en till tävling :)

Förstår att det är två favoritbilder, båda är jättesöta <3

Du råkar inte ha någon bild på tröjan? nyfiken Funderar på att göra en med Chippen på nämligen.



Sv: Kul att allt är bra med dig :) Jo, jag blir säkert pigg snart :)

Lycka till på tävlingen idag :D

2009-09-06 @ 11:20:29
URL: http://chippenshorna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0