Bilden i större format :)

Känner ni igen denna bilden? isåfall är det inte så konstigt, för det var ju den bilden jag la in i detta inlägget men nu lägger jag alltså in en i större format :)
Hoppas ni gillar bilden. Själv tycker jag den är väldigt gullig.

Foto: Sanna W
Måste även tillägga att Spicy har inte uppåt öra (eller vad man ska kalla det) bara blev så på just denna bilden ;)




Ni kanske märker att uppdateringen här inne är inte lika bra som innan. Skolan är igång för fullt, har läxor att göra och sen har jag ju träning måndag, tisdag, onsdag och torsdag så jag hinner inte med så mycket mer än läxa och träning efter skolan.. så ni kanske förstår varför uppdateringen är som den är?

Funderar på om man ska ha en liten mini paus typ, jag bloggar liksom när jag har tid och då blir det nog inte så mycket uppdatering tyvärr.. men det är nog olika från dag till dag också, på fredagar kanske jag hinner lite mer då jag inte har något speciellt att göra om det inte är läxor eller något sånt, sen på helgerna hinner jag nog också lite mer. Men jag får fundera mer på det där med en liten paus, ifall det blir så så säger jag självklart till innan.

Men jag måste avsluta bloggen nu. Tror att jag hinner med att skriva imorgon.
Hoppas ni har haft en bra dag. Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh, den där suuupersöta bilden! :D <3 Gillar den mycket, hon ser så himla söt ut där (som alltid då såklart, hihi), hennes blick var så gullig på denna bild. :) <3 Jag förstår att du tycker den är väldigt gullig, det gör jag också bästaste du! ;)



Man förstår ju att du inte hinner uppdatera så mycket då du har ju väldigt mycket läxor & plus mycket träningar & så, så man förstår ju verkligen att du inte hinner blogga så mycket. <3 Ibland kan det vara skönt med en paus, speciellt när man har så mycket att göra som du har nu.



Hoppas du också haft en bra dag bästa bästis! :) <3 Puss!

2009-09-17 @ 16:22:58
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0