Spicy ♥ Bollen

SpicyBollen - Så é de bá

Spicy är verkligen helt tokig i bollar, nästan så man någon gång skulle lägga ut ett klipp på det, haha ;)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 
Tyvärr så blev denna bilder lite suddig, men på något sätt gillar jag den ändå.. :)

Foto: Sanna W

Hoppas ni gillar dessa bilderna på bolltokiga Spicy :)


.. och hoppas ni har haft en riktigt bra dag. Jag hinner inte skriva mycket just nu (måste öva lite på glosorna i engelskan) utan det får bli som en liten bilderblogg detta, med lite text. :) Men vi hörs imorgon!

Gó natt & sov gott!



Kommentarer
Hannah

...Och Hannah ♥ Bilderna - Så é de bá. ;) Haha, & så dig förstås! <3



Supersöta bilder på Spican bästa bästis, hon är ju för söt alltså! (L) Skulle vara roligt att se ett klipp på när hon busar med bollarna. Cinnamon är ju också helt tokig i bollar, våra bolltokiga hundar alltså! ;D



Hoppas det gick bra med glosorna bästaste du. :) Tusen tack för alla dina superfina kommentarer & gästboksinlägget du skrivit, svarar på de senare för nu hinner jag inte då jag är i skolan & lektionen börjar strax. ;) <3



Du är den bästa! <3 Puss, vi hörs sen. i♥u

2009-09-16 @ 08:36:05
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Rebecca

Chippen älskar också bollar, främst fotbollar.

Jättesöta bilder. Den sista bilden, åt vänster, var supergullig :)

2009-09-16 @ 18:08:02
URL: http://chippenshorna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0