Tack snälla ni! ♥

Tack snälla ni för era snälla kommentarer i förra inlägget, ni ska bara veta va glad jag blir :)

Foto: Sanna W
Min lilla stjärna! :)


Önskar er nu en fortsatt fin fjärde advent, nu är det absolut inte länge kvar till julafton! :)


Anledningen till varför jag inte uppdaterat tidigare idag är för att jag varit i Ullared med Niclas & Timmy (mina två bröder). Ställde klockan redan på 06:30, men gick upp efter ca en kvart, alltid skönt att ligga och snosa lite
;) I alla fall, så var vi inne i Ullared ungefär 08:15 (Erik Grönwall, från Idol ni vet, han var där idag, hann tyvärr inte se när han sjöng men såg honom när han skrev autografer, det var riktigt lång kö, massor ville ha hans autograf, vilket jag kan förstå han är ju riktigt bra :) men det var så himla lång kö till de så det var ingen idé att ställa sig i den kön precis) Sen åkte vi även in till Varberg en snabbis och kikade i lite affärer där. Har varit hemma en stund nu, kom väl hem något efter 13:00. Fick köpt en till julklapp idag, har bara kvar att köpa till en person nu, måste hitta något när jag åker in till stan nästa gång (kanske blir imorgon).

Förresten, Kan ni gissa vilka mer som vi såg på Gekås idag?
;) Någon av er kanske såg när Ullared var på tv? ni vet den var familjen som handlade för typ 50 000 eller vad det var. Dom såg vi också idag ;O

Men nu tänkte jag kila. Tack ännu en gång för era fina kommentarer, de värmer :)



Kommentarer
H

Superhärliga bilder. :)



Vad roligt att ni var i Ullared & handlade idag. :D Kan förstå att kön till Erik Grönwall var lång, vists känns de lite onödigt att ställa sig i den då? Om den är sådär extremt lång, haha! ;) När de är signering brukar de också ta långt tid då de bara är en person åt gången också. (a)



Haha, vad roligt att du såg den familjen också. Sjukt att de handlade för så mycket, över 68 000 tror jag de var. ;O Fattar inte vad hon köpte, hon måste ju ha slängt ner varenda sak hon såg liksom... XD



Puss!

2009-12-21 @ 19:17:23
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0