Svensk agilityungdom 2009!!

Ni vet kanske att det finns en sida som heter www.shu.se där man bl.a kan lägga in sina resultat från agilitytävlingar man varit med på. Man ska lägga in de 3 bästa resultaten i agilityklassen och de 3 bästa i hoppklassen och sen räknar man ihop vad man får för poäng. Den som samlat ihop mest poäng är också den som blir årets agilityungdom.

Något som jag inte berättat här i bloggen är att jag har lagt in våra (mina & Spicys) resultat där, det var ett tag sen vi gjorde det, i Maj började jag lägga in våra första resultat och sista datum att lägga in sina resultat var den 15 December. Några kanske har varit inne på den sidan och sett resultaten men för er som inte har gjort det så var det jag och Spicy som vann small klassen. Så nu är vi alltså årets agilityungom!!  
nästan så att jag inte kan förstå det själv faktiskt ;)

Något som är riktigt skoj är att prisutdelningen för de som vunnit kommer att vara på MyDog, alltså på mässan! Ska verkligen bli roligt att se vad det är för pris man vinner. Är så himla glad just nu & så stolt över Spicy! :) 

Foto: Sanna W
agilitytävling på kungsbacka bk i somras. Härligt minne :)

På tal om MyDog förresten, så kommer vi tävla där jag och Spicy. Men eftersom vi är i klass 2 i agilityklassen (1 pinne kvar, sen är vi i klass 3 där också!) så blir det bara i hoppklassen som vi kommer tävla i. Blir nästan pirrig så fort jag tänkter på tävlingen på MyDog, men samtidigt vet jag att det kommer bli så himla roligt. Tänk vad mycket publik, ännu pirrigare.. ;) Just nu löper Spicy, men jag räknar med att hon har löpt färdigt då vi ska tävla (Spicy har väldigt långt mellan sina löp, senast hon löpte var i Mars).

Ha en fortsatt fortsatt fin kväll allihopa 
Nu snart ska jag sätta mig framför tvn och kolla på robinson, mysa med vovvarna och äta gott! :)



Kommentarer
Karolina

Grattis, vad roligt att ni blivit årets agilityungdom!:) Och vad roligt att ni ska tävla på mydog också :) Grattis en än gång!:D



2009-12-19 @ 20:31:09
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Emelie

ÅH vad roligt! Blir så otroligt glad för er skull!! :D GRATTIS!!!

Ja, Mydog ser vi fram emot! Själv bor jag bara några minuter från tävlingsplatsen, så jag har lite lyx. ;) Vi ses där. Även vi ska bara tävla i hoppklassen. Tänk att det ska vara så svårt att vara i samma klasser? ;) ler

Ska även ha uppvisning i stora ringen, så om du hinner får du gärna hälsa på ;)

Kram

2009-12-19 @ 23:56:24
URL: http://www.hundliv.webb.se
Elsa

tur att jag tipsade dej om det! :D

GRATTIS!

2009-12-20 @ 10:41:02
URL: http://elsa94.blogg.se/
I S A B E L L A

Åh vilken fin header du skaffat=D



SVAR: Åh tack <3

2009-12-20 @ 10:49:35
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Matilda

GRATTIS SANNA OCH SPICY!!! Ni är bäst!! Guud va roligt!! ;D <33

2009-12-20 @ 12:07:39
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Ullis

SÅ himla kul, grattisgrattisgrattis! :D<3 Ni har ju legat i ledningen hela tiden så det var inte så otippat, haha!

LYCKA TILL på Mydog, jag håller tummarna!! <3<3



Kramkram<3

2009-12-20 @ 14:57:09
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Alice

GRATTIS SANNA! <3

Förlåt att jag inte kommenterade tidigare! Jag har gjort lite annat. Ge Spicy en riktig bamsekram från mig!

Puss

2009-12-20 @ 15:15:37
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Rebecca

Åh, vad roligt att bli årets hundungdom! :D Grattis <3



Sv: Tack så mycket :)



Nämen, vad kul att Emelie gjort en header till dig. Hon är verkligen duktig :)



Ja, supersent att ha första lovdagen den 23:dje. Skulle vara lagom att ha fått det i fredags, som de flesta får :)

2009-12-20 @ 16:43:11
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com
Chila o co

GRATTIS!

Så himla roligt!! Du kan väl meddela tid och dag, så år jag se om vi kan komma och titta?



Man berätta att jag och Butler (vår flathane)tävlade i agility på Göteborgsutställningen sådär 1995 - och han fick syn på Ulfs pappa i publiken och sprang rakt ut från banan till honom! Lite pinsamt...



Lycka till!!

Marie, Chila o co

2009-12-20 @ 19:06:17
H

Men guuud såå roligt!!!! :D GRATTISGRATTISGRATTIS! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Inte för att det egentligen är så himla förvånande då ni är så otroligt grymma (!!!) men det är ju verkligen jätteskoj att ni blev Svensk agilityungdom 2009! Måste ju varit många som la in sina resultat också? <3



Hihi, den där bilden är härlig den. :)

Vad roligt att ni ska tävla på MyDog! Haha, du borde ju inte vara pirrig, för ni är verkligen sååå duktiga! :D Vad synd att vi inte också kan åka dit, vill så gärna se er när ni tävlar & såklart träffa dig igen.. Vilka datum är MyDog förresten? ;)



Puss, & stort grattis igen! :D Är så glad för eran skull! <333

2009-12-21 @ 19:22:48
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0