Hinner med en snabb update..

Hann inte att blogga igårkväll igen som ni säkert märkte, tänkte göra det imorse istället men det blev inte av det heller. Så nu får det istället bli en snabb updatering. :) Med bara text denna gång..

Var nyss ute på en liten promenix med vovvarna och ska nu snart ska jag gå till Kristin  Vi hade tänkt göra lite läxor sen ska vi även laga mat, det blir samma som förra gången hade vi tänkt. Det blev ju så himla gott ;) (y)

Men nu måste jag kila. Får se om jag hinner blogga något mer idag, är inte säker, men kanske.

Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad skoj att du ska till din kompis & laga mat! :D <3 Den där maträtten verkar väldigt god! :)



Åååååååh, jag hittar inte bilderna från när vi var inne i Mariefred, gripsholmslott du vet & sen andra bilder också? :O Dom är helt borta, du kanske har dom på skivan du fick av misstag? Säg att du har dom där för annars är dom borta. :´( :´( buhuuu.. Har letat igenom alla bilder på hårdisken nu.... Hittar dom inte, åh. <3



Hoppas du haft en underbar dag & den fortsätter så. :) Saknar dig på msn. ;) Puss. <3

2009-08-27 @ 18:25:57
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0