Har anmält till DM

För en stund sen så anmälde jag (och mamma) mig & Spicy till ett DM. Det är DM:et i Kungsbacka den 18 September, någon annan som kanske ska dit? :) ska bli riktigt kul med DM igen och det som är roligt är att vi vart väldigt nära prispallen och fått en bra placering på andra DM och liknande vi har vart med i, kanske bli det ännu bättre nu i Kungsbacka på detta DM:et? ;)

Foto: Sanna W

Och på tal om agility så var jag som sagt ute och träna lite innan och precis som jag tänkte så blev det träning på slalomen, då jag skicka in henne från längre håll, detta gick bra men jag måste erkänna att det gick bättre då vi träna på det förra gången. Då menar jag absolut inte att jag är missnöjd med träningen idag, för det är jag verkligen inte, ibland tog hon ingångarna riktigt fint och hela slalomen också, så jag är nöjd. :)

Sen satte jag även upp två hopphinder och en tunnel, ett av hopphindrena hade jag på en högre höjd. Det är bra att träna olika höjder då det inte alltid är samma höjd på hopphindrena på tävling. Det var inga problem för Spicy att hoppa den höjden, hon fixade det jättebra. :) (y)

Efter träningen tog jag och mamma oss en härlig promenad med vovvarna. :) Sen när vi kom hem så körde jag slalomen två gånger till, en gång på varje ingång om man säger så. Då verkade även Spicy lite med fokuserad på vad hon skulle göra så den gången gick det lite bättre då alltså. ;)

Det var lite om träningen idag. Jag hade tänkt att avsluta bloggen här, kanske att jag hinner blogga något imorgon innan jag har samlig till fotbollen, har nämligen match imorgon och samligen är 10:45 så ett litet inlägg hinner jag säkert med, om inte så får det bli efter.

Hoppas ni har haft en bra dag och hoppas att ni får en riktigt härlig helg. Någon som ska hitta på något skoj kanske? :)

Föresten, uppdateringen i bloggen har vart lite bättre idag va?
Sa ju igår att jag skulle försöka uppdatera bättre idag, lägga in fler bilder o så
(eftersom det blivit många bildlösa inlägg nu det senaste)
och det hoppas jag att jag lyckades med också.
;)



Kommentarer
Matilda, Bea och Alvin

Ska det vara DM i kungsbaka??<333

2009-08-29 @ 09:53:50
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Matilda, Bea och Alvin

kungsbacka* <3

2009-08-29 @ 10:40:13
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Jätteskoj att ni har anmält er till DM i Kungsbacka, stort lycka till! :D Ni kommer ju säkert få en superplacering som ni alltid får ju! (Y) <3 Åh, vill så gärna se när ni tävlar, önskar jag kunde komma & titta. ;) thihi



Vad roligt att ni har tränat slalomingångarna & att du är nöjd med träningen. Vad skoj att ni tränade att hon skulle hoppa över en högre höjd, det är ju faktiskt jättebra att träna på! (Y) Duktiga ni!



Jajamensan, uppdateringarna har varit super nu ju! (Y) Det älskar vi! ;P Din blogg är bäst ju. <3



Pusselipuss

2009-08-29 @ 11:41:34
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0