En blöt promenad

Har precis ätit lite och innan det så var jag ute med hundarna och det blev en blöt promenad denna gång. Det var ju lite mulet när vi började gå och sen efter en stund kom också regnet och nu är jag glad att jag har tak över huvudet, för just nu regnar det väldigt mycket. ;)

Idag är det ju Fredag. Wiiihooo, härligt!
Och föresten, kan ni gissa vad vi spela för låt i skolan idag? i slutet på den sista lektionen. Ni vet den här fredagsmys som visas på tvn ibland. Nu äre slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyys. Haha ja, ni vet vilken jag menar eller? ;) en passande låt såhär på en fredag, ellerhur?


Foto: Sanna W

Jag vet att det blivit många bildlösa inlägg nu det senaste, men jag har faktiskt inte så många nya bilder att lägga in i bloggen. Mycket beror på att mitt macro objektiv inte funkar då det är det objektivet jag fotar med mest, men jag ska försöka lägga in mer bilder i inläggen nu, blir nog lite roligare då kan jag tänka mig? :)

Ja, vad ska jag hitta på nu då.. vädret är inte så lockande, det regnar fortfarande väldigt mycket.. tänkte ut och träna agility och det är ju faktiskt bra att träna när det regnar (det blir ju inte så ofta jag tränar då det regnar och ibland skulle det nog vara bra o göra det) så kanske att jag ska göra det :)

Föresten, på tal om agility. Kan det vart för två dagarsen kanske? ja så var det nog. (har inte skrivit om detta ännu) men i alla fall. Jag blev sugen på att träna agility med Spicy, det började bli väldigt mörkt men jag tränade ändå. :) Jag tränade då lite på slalomen. Ingångarna framför allt, och jag vet inte på hur långt ifrån jag skicka in henne i slalomen men det var långt och hon tog ingångarna gång på gång! :D det såg riktigt snyggt ut måste jag säga ;) Även den ingången som krånglat lite innan då hon gärna tog andra ingången funkade kanon, jag sa bara "ut, slalom" också tog och rätt ingång. Åh va jag är stolt över dig Spican

Jag ska be mamma eller någon filma nästa gång vi tränar det, så kan ni se då. :)
Förra gången var liksom första gången jag träna på att skicka in henne i slalomen från så lång håll och det gick ju som sagt kanon! :D Undra hur det kommer gå nästa gång jag tränar det. ;)

Nu tänkte jag avsluta bloggen. Det blev visst en hel del text så jag hoppas ni hade en trevlig liten lässtund ;) 
Ha det fint, hej!


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh, vad tråkigt med regn alltså! <3 Här är det också mulet men regnet har ännu inte kommit. :D Haha, en riktigt passande låt när det är fredag, den där fredagsmyslåten är så himla rolig också tycker jag! ;) Haha. :P <3 Jättefin bild. <3



Superkul att du ska träna agility. :) Lycka till! <3 Ja, det är ju väldigt bra att träna när det regnar också! (Y) Vad kul att träningen gick så bra i förrigår, fast det gör den ju alltid bara för att ni är bäst. <3



Ha det bäst. Det blev verkligen en trevlig lässtund nu! :) Puss!

2009-08-28 @ 15:47:33
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0