En söt liten anka

Jajamen, en söt liten anka har ni på bild här ;)

Har tagit denna bilden med macro objektivet, gick ju inte så nära ankan och fick ingen riktig närbild, det är jag lite för feg för - att gå så nära alltså ;) Men jag gillar ändå bilden på något sett, hoppas ni också gör det :)

Och på tal om mitt macro objektiv så fungerar det fortfarande inte.. skrev ju lite om det i detta inlägget.
Så vi får helt enkelt åka in och kolla vad som är fel..

Foto: Sanna W

Såg en nyckelpiga innan när jag var ute & sola och jag blev så himla sugen på att fota macro, men det gick ju tyvärr inte då. Och just den nyckelpigan hade en sån stark röd färg, de nyckelpigor jag sett i år har haft lite mer orange/röd färg men denna var verkligen röd så bilderna hade nog blivit ännu lite finare skulle jag tro. ;)

Ska nog ut och träna lite agility med Spicy snart, kanske blir det så att jag bygger upp en bana :) kan ju rita upp en nu eller något så väntar jag tills mamma kommer hem så får hon hjälpa mig bygga upp den - lat som jag är, haha! :)

Och föresten! nu är det inte alls långt kvar av sommarlovet.. redan imorgon börjar skolan igen, kan inte förstå att alla sommarlov ska gå så ruskigt fort :O men tiden går fort när man har roligt, så är det bara..


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vilken söt liten anka, & jättefin bild! :D Åh så tråkigt att macro objektivet fortfarande inte fungerar. :( Speciellt då det ska vara sönder så hittar man ju speciellt fina saker man vill fotografera, så typiskt. <3



Puss!

2009-08-21 @ 16:25:06
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0