En massa nyckelpigor

Foto: Sanna W

Jajamen, en massa nyckelpigor, det var precis vad jag såg igår :) och det var verkligen hur många som helst! undra hur många det var egentligen, 20? ja det kan det mycket väl ha varit och jag såg säkert inte alla heller. ;)

Men något som var lite tråkigt var att efter en stund kunde jag inte ta något mer kort, eller jag kunde men kameran kunde inte ställa in sig, den hitta liksom inte skärpan.. och så är det nu också :/ det måste vara något med objektivet, vart jag en försöker ta kort så kan den inte ställa in sig, hela bilden är bara suddig. Det måste ju vara något fel. Med macro objektivet också.. :( Det är så konstigt, för jag har liksom inte tappat objektivet eller någonting, så jag fattar inte vad det kan vara som har hänt med det. Aja, ifall det inte rättar till sig så får man väl åka in och kolla vad som är fel..

Jag hann i alla fall fota ganska så många bilder på nyckelpigorna som tur var ;)

Foto: Sanna W

Hoppas ni gillar dessa bilder på nyckelpigorna. Nu ska jag nog ut och träna lite agility med Spicy och sen lite senare har jag fotbollsträning så ifall jag inte hinner skriva i bloggen innan det så skriver jag förmodligen efter träningen. :) 

 Ha en fortsatt bra dag allihopa :)


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Men shiit, 20 nyckelpigor?! :O <3 Lyllo dig som fick fota dom, nyckelpigor är verkligen fina dom. :) Suuuuuperfina bilder också Sanna, så otroligt fina alltså! :D Gillar dom skarpt ska du veta! <3 Speciellt sista, så härlig! ;)



Åh, så tråkigt att det krånglar så att du inte kan ställa in skärpan när du fotar. :S Hoppas verkligen att det löser sig, får inte vara något fel ju! Är du säker att du inte har kommit emot AF/MF knappen på kameran så du inte kan ställa in autofokusen då? Kan vara så eftersom ingen av objektiven fungerar. <3 Håller tummarna att det löser sig!

Skoj med fotbollsträning & agilityträning! :D <3 Du är bästast, älskar dig mest. ♥

2009-08-13 @ 16:02:26
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah & fjärilshundarna

Glömde skriva det innan, så fina färger i dessa bilder också! :) <3 Mästerfotografen!

2009-08-13 @ 18:14:34
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Mysan

Gud vad fina bilder du har taget! Va kul att ha sett så många nyckelpigor:D

Men vad tråååkigt dedär med kameran:( Hoppas att det årdnar sig. DEt måste det ju göra;)

Lycka till med agillityn och träningen:D Kramizar<3<3<3 Föresten: Jag är klar med mitt inlägg nu;) hihi:D<3

2009-08-13 @ 18:19:15
URL: http://www.nogg.se/superrobin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0