Agilityträning - videoklipp

Som jag sa i förra inlägget så sa jag ju att  jag kanske skulle bygga upp en bana och köra den med Spicy och så blev det också :) eller det stod nästan en bana färdig faktiskt, för jag har byggt upp olika kombinationer också har jag haft kvar en när jag byggt en annan och då kunde jag liksom ta ihop båda dom kombinationera så det blev som en liten bana :) la bara till ett hinder men mer behövdes faktiskt inte, så det var ju bra. ;)

Jag började faktiskt inte med att köra banan utan innan det så tränade jag lite på kontaktfältet på a-hindret och sen efter det så körde jag banan. Min bror filmade så jag har inte så mycket mer o säga än att jag är väldigt nöjd med träningen. Och du, ta & kika på klippet vettja :)

Ifall det inte går att se klippet (vilket jag förstått att det inte funkat för vissa när jag lagt ut videoklipp här i bloggen) så säg isåfall till så ska jag fixa så ni får en länk till klippet.



Spicy min lilla stjärna, du är så duktig 



Detta blir förmodligen sista inlägget för ikväll och jag kommer nog inte hinna blogga förens imorgon efter skolan (hinner nog inte på morgonen innan skolan) men isåfall så hörs vi då! nu ska jag nog sätta mig framför tv:n och kolla på friidrotten, skoj skoj :) (y) imorse fastna jag framför tvn när jag såg på friidrotten, blir det så nu också tro? ;)

Ciao!


Kommentarer
Rebecca

Vad duktiga ni är! Och OJ vad snabbt det går i slalomet, helt galet.

Vilket gulligt litet A-hinder du har :p



Tack för hjälpen med "runt". Testade lite idag, och efter ca fem minuter så kastade Chippen sig runt hindret när jag sa "runt" och tog det helt rätt (med mig nära ofc.). Ska nog inte vara så svårt att lära honom göra det helt självständigt :) Så tack :D



Lycka till i skolan imorgon, hoppas att du får en bra första dag : )

2009-08-19 @ 22:04:06
URL: http://chippenshorna.blogspot.com
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att ni ställde upp en bana & körde, går inte att se videoklippet här nu, brukar ju alltid gå. :S Får testa igen senare. ;) <3 Men det lät som att det gick superbra som vanligt för er. :) <3



Haha, friidrott är faktiskt väldigt skoj att titta på, visst är det? :D Puss! <3

2009-08-21 @ 16:23:06
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0