Snabb update

Får bli en snabb update det här eftersom jag alldeles strax måste iväg till fotbollsträningen. Tänkte egentligen uppdatera tidigare och lägga in lite fler bilder men eftersom datorn kråglat och vart så seg så har det inte funkat.. för än nu då, så jag gör en liten snabb uppdatering här iaf med en bild på Spicy från igår :) Kom på att jag inte nämnt här på bloggen att Spicy löper nu. Det var efter aglitytävlingen i kungsbacka som vi märkte det, alltså 22 augusti, så hon har löpt ett litet tag nu alltså. Ändå har träning (och tävling) gått riktigt bra, löpet verkar inte påverka Spicy någonting när vi tränat o sånt, så det är skönt :)

Foto: Sanna W

Men nu har jag lite brottom, vi hörs kanske senare. Ha de fint, hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0