Snart dags för tävling!

Torsdag.. ännu en dag med härligt väder - vilket betyder ännu en dag nere vid stranden :) & sen dags för kvällstävling på klubben! är så galet taggad på att få till det där perfekta loppet. Vi har ju även chans att ta det sista certet till championatet i hoppklassen... hoppashoppas! :)

Får fixa färdigt allt till tävlingen nu, sen blir det nog som sagt att gå ner till stranden. Första doppet tog jag med älskling igår! känns konstigt att jag inte tagit det tidigare egentligen.. men nu äre gjort! ;) faktiskt riktigt härligt.

Foto: Sanna W



Kommentarer
Marie o Chila

Oj!



Har jag missat att ni tagit 2 cert i hopp?? Var är nästa tävling?



Sms:a mig hur det går på tävlingen!!



Håller tummar och tassar!



2011-07-01 @ 13:31:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0