Äntligen va?

Några av er minns säkert detta inlägget? hade som sagt fyllt i våra (agility)resultat från förra tävlingssäsongen och vi vann i agilityn jag och Spicy och jag blev även vald till Bästa ungdom :) Lovade er att visa priserna så fort jag hade fått dom men eftersom det (på våran dator) inte funkade att ladda upp bilderna på photobucket så har jag inte kunnat visa priserna, förrän nu då, äntligen va? ;) Sitter nämligen vid min brors datorn just nu eftersom han hade med sig den hit, vilket var perfekt då jag kan ladda upp bilder på photobucket och lägga in här på bloggen :)

Det fick bli en bild på alla tre pukalerna tillsammans, den största till vänster fick jag ju ta emot på MyDog i år eftersom jag blev "årets agilityungdom", här kan ni förresten se när jag tar emot priset :) så de andra två fick jag alltså nu senast, en utav dom är ett vandringspris tror jag (hehe, jag vet faktiskt inte helt säkert vilken av dom som är det) man får ett intyg då man vunnit och om man vinner tre år i rad så tror jag det är så att man får det vandringspriset.

Foto: Sanna W

Glöm förresten inte att kika på inlägget jag skrivit tidigare idag :) Ha det bra! ♥


Kommentarer
Rebecca

Shit, vilka fina pokaler! Åh, ni är så duktiga <3



Sv: Jag har inte heller varit mycket för att följa bloggar på senaste tiden, inte fören idag. Nu verkar jag ha kommit igång med både bloggandet och läsandet av andras bloggar igen.

2010-04-05 @ 18:37:48
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0