Svartvitt eller färg?

Som jag sa i gårdagens inlägg då jag la in bilder på min katt Morris så sa jag ju att jag även kunde lägga in någon bild i svartvitt också, så här har ni en bild. :) Jag la in den i färg också så ser ni skillnaden.


Vilket var finast, svartvitt eller färg?
:)  

Foto: Sanna W


Foto: Sanna W

Säg bara till ifall ni vill se en annan bild i svartvitt av dom bilderna jag la in igår, för då kan jag fixa det. :)

En sak till också: det skulle vara jätteskoj med fler prenumeranter, så ifall ni vill prenumerera på min blogg så gör gärna det, gå in på bloglovin och sök på ladyinash och tryck sen på följ blogg. Skulle bli jätteglad om just du vill följa min blogg :)

Ha nu en fortsatt härlig lördag & framför allt en fortsatt härlig helg!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Gud vad svårt alltså! :O Jag älskar den här bilden i färg också, för hans färg är så himla fin alltså, & ögonen också & det vart väldigt fint tyckte jag. (Y) Men den svartvita var också hur fin som helst alltså! Vad svårt, måste nog säga att jag gillar båda bilderna lika mycket... Eller vänta, kanske den svartvita mera, fast den i färg var också så fin för då vart berget typ blått också vilket vart jättefint. Haha, fast som du ser kan jag inte riktigt bestämma mig! ;D <3



Här följer jag din blogg (såklart) på bloglovin, & det tänker jag fortsätta göra! :)

Man kan lägga in en "knapp" också där det står följ bloggen eller där det står hur många prenumeranter man har, om du skulle vilja det så kan man sätta in de i bloggen på typ sidan? ;)



Sv: Jaha, kanske därför jag inte sett en oxer innan då, eller kanske mer för att jag inte tänkt på det när jag är på tävling eller så eftersom jag mest fotar då (då mina hundar inte tävlat förrens idag så tänker jag nog inte så mycket på hinderna, eller ja du kanske förstår lite hur jag menar). ;D <3

Hihi, ja så kanske det är, att man fotar "alla" korten samma dag i mellanstadiet, fast kanske inte i högstadiet. ;P



Ja, jag skulle tycka det var väldigt pinsamt om jag var de där killarna. ;O fast i & för sig skulle jag aldrig klara mig att hålla mig för skratt där utan jag skulle ligga på golvet & dö av skratt ju! ;D Hahaha!



Japps, jag bestämde mig för att hämnas lite på er för att ni snodde vårat fina väder så vi tog tillbaka det en liten stund nu. fast nu verkar det som ni har tagit tillbaka det? För nu vart det molnigt igen, haha! :P Det verkar alltid vara att vi har sol/blå himmel medans ni har molnigt & tvärtom. <3 För i morse hade vi jättefint väder tills nu. ;D



Japp, den skinnjackan jag beställde kostade också 499 & har lite längre ärmar & gick typ inte ända ner till midjan heller, så det är samma då tror jag. :) <3 Haha. Fast inte säker på att jag ska behålla den för tyckte den satt lite konstigt & så var den obekväm när jag drog igen dragkedjan helt (men man behöver inte dra igen dragkedjan på den utan ha den öppen annars), men jag hittade nämligen en annan som verkade vara bättre fast den fanns bara i strl 36 (för stor) & kostade dubbelt så mycket. Men får se hur det blir, kanske kommer in en i strl 34 eller så behåller jag denna. ;)

Har du provat skinnjackan innan eller ska du göra det när den kommer? :D



Tack för att du håller tummarna för att hoppklass-loppet ska gå jättebra nu, hoppas jag också. <3



Puss, ily!! <3

2009-09-12 @ 12:46:47
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Ullis

Söt bild. :) Jag gillar båda såklart, men svartvitt blev väldigt fint! Det är fint när det är ett sådant djup i bilden gillar jag att det är svartvitt! :) Supergullig bild. :)

2009-09-12 @ 13:47:10
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0