Tre bilder på Morris :)

Eftersom det inte blev några nya bilder tagna innan så tänkte jag att jag kunde ju slänga in några bilder på Morris, min katt :) har har vart med på tok för lite här i bloggen, men här har ni i alla fall tre bilder på världens underbaraste och gosigaste katt, hihi :) det måste stämma alltså, han är verkligen huuuur gosig som helst, han spinner i stort sett hela tiden och stryker sig mot en så fort man kommer nära. Sötis Morris :) ♥

Hihi, har kommit på att Morris är egentligen inte så passande namn till honom, hann som spinner så himlans mycket ;)


Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W


Hoppas ni gillar dessa tre bilderna, tre väldigt stora bilder också. Själv gillar jag den sista bilden väldigt mycket. :)
Tog dessa bilderna när jag var nere vid stranden en gång med hundarna också följe Morris med så fick hann posera framför kameran lite. ;)

Jag tror faktiskt att någon utan dessa bilder skulle passa i svartvitt också, kanske den andra eller tredje bilden. Eller vad tycker ni? :) jag kan ju testa också jag kan lägga in en bild i svartvitt också, låter det bra?

Morris är ju faktiskt inte den enda katten i familjen, utan vi har nämligen en till katt, vid namn Nisse och det är min brors katt. Tråkigt nog är han inte hemma så mycket man kan nästan säga att han flyttat till några andra, några som nästan bor granne med oss. Dom har typ restaurang eller vad det är också har Nisse fått en massa god mat från dom ;P Man märker ju att han får mat av dom i alla fall. Det var en gång då jag inte hade sett honom på ett tag och sen såg jag honom igen också tänkte jag "nämen och så tjock han blivit" hehe, då kunde man nästan räkna ut vilka han fått mat av ;) dom har även sagt att Nisse kommer till dom ibland också har han fått lite smaskig mat och det har ju inte han något emot. Hehe, han njuter säkert ;) ♥
Nu är det ju inte så att han alltid är hos dom utan han kommer hem lite då och då. På vintern är han hemma oftare i alla fall ;)

Nu önskar vi er en riktigt trevlig helg. Någon som ska hitta på något skoj kanske? :)



Kommentarer
Elsa

vad söta bilder! vi var vääldigt nära på att köpa katt när vi köpte selma - vi hade honom i handen lixom.. Simon..

men så vart det inte så.

ska du tävla imorrn? :)

2009-09-12 @ 00:41:29
URL: http://elsa94.blogg.se/
Elsa

det skulle vara väldig mysigt att ha en röd fin katt springa om kring här :) och om vi inte hade haft hundar hade Simon bott här för länge sen.. jag vill ha katt -men jag tror inte mina hundar är så sugna på det.. :( man kan alltid vänja dem såklart - men jag är inte så säker på att någon, varken katten eller hunden, skulle må så bra av det. det som var så bra med katten vi tänkte köpa var att den och Selma var så bra vänner - de bodde på samma gård och så :) lekte tillsammans när de var små, nu är ju läget lite annorlunda :(



okey - vi ska tävla imorrn :) hoppas nu på de sista pinnarna till 2an :D men vi får väl se - ingen hund är i riktigt form... hoppas kan vi ju alltid! :D

kram

2009-09-12 @ 11:13:06
URL: http://elsa94.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Åh vilka underbara bilder på Morris, Sanna! :) Jag gillar dem starkt! <3 Morris lät som en riktigt mysig & kelig liten katt juu! :) Haha, han kanske borde ha hetat "Spinnis" istället för Morris då? (A) haha, fast måste säga att Morris var ett bättre namn än Spinnis... :P Hehe.



Min favorit är nog också den sista bilden, fast den 1a är också väldigt söt! :) <3 Såg att du hade lagt in den sista i svartvitt också, ska kommentera direkt efterd denna kommentar. <3

Juste, Nisse ja! :) <3 Vad tråkigt att den där resturangen har "snott" honom genom att ge honom massa mat. ;) Fast han njuter säkert av all smarrig mat som du sa. <3 :D Vad bra att han är hemma mera på vintern i alla fall.



Trevlig helg på er också. Själv ska jag nog inte göra så mycket, ska med mamma på tävling imorgon för Cayenne ska tävla igen i Nykvarn sen ska jag nog inte göra så mycket. Själv då? <3



Puss, ily!!

2009-09-12 @ 12:32:13
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0