Lite kort om agilityträningen idag

I förra inlägget la jag ju in en rosa bild på Spicy :) här har ni bilden igen, fast den riktiga då om man säger så, tänkte att det kanske skulle vara lite skoj att få se den också, så här har ni den :)

Foto: Sanna W

Nu när jag ändå bloggar så kan jag ju passa på att skriva lite kort om när jag tränade agility med Spicy innan. Funderade på om jag kanske skulle sätta upp en bana eller en ny kombination, men det blev faktiskt ingenting av det, utan hindrena som redan stod ute på gräsmattan fick stå så som dom stod. Så man kan väl nästan säga att det blev samma träning som i fredags ungefär, men tränade även på kontaktfältet på gungan. Hon tar kontaktfältena jättefint verkligen så jag kan inte vara annat en nöjd när det gället kontaktfältena! :) Svängarna har vi jobbat på en del nu det senaste, bra fart & bra svängar, det vill vi ha! ;) Spicy tog svängarna kanon idag och farten var också väldigt bra! :D så jag kan väl inte vara annat än riktigt nöjd, ellerhur?

Ja, det var lite kort om träningen idag. Tänkte kila nu. Men vi hörs väl senare skulle jag tro. Blir nog så att jag lägger in en bild, men ifall ni vill veta på vem eller vad så får ni kika in senare ;) Ha de fint, hej!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Denna bild i originalfärgen var också jättesöt! :) Gillar Spicys uttryck på denna bild! :D Sockersöööta hund! <3



Vad roligt att ni tränade agility också! :) Förstår verkligen att du är nöjd med Spicys kontaktfält - hon tar ju de jättebra, verkligen!! :) Avundsjuk.. (;



Vad skoj att de var så bra svängar & bra fart (som alltid då alltså ;D). <3 Duuktiga ni!



Pusselipuuuss

2009-11-10 @ 11:19:00
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0