Äntligen fredag! :)

Ja, äntligen är det fredag igen, åh är det inte underbart? JO!


Någon som ska hitta på något skoj i helgen? :) själv har jag inte planerat så mycket inför helgen, men det blir väl lite fotografering (hoppas på fint väder) och agilityträning med Spicy bl.a :) på tal om agility så har jag ju inte skrivit mycket om det här i bloggen det senaste, det betyder inte att jag och Spicy inte tränat något, för det har vi gjort (på höstlovet tränade vi ju, men jag vet inte varför jag inte skrev något om det i bloggen, men det gick i alla fall väldigt bra då!) tränaden lite innan idag också vilket gick jättebra! :) bara ett kort litet pass sådär blev det, hade redan uppe 6 st hopphinder. Hade inte bestämt något speciell väg som vi skulle köra den lilla kombinationen i, utan jag improviserade bara lite varje gång vi sprang den. Övade på svängar, runt & ut och Spicy gjorde det jättefint! vill att hon ska ha bra fart och samtidigt perfekta svängar, händer ibland att det blir lite för visa svängar men det gått bättre och bättre när vi har tränat på det här hemma nu senast :)


Nästa helg på lördag är det ju föresten agilitytävling i Varberg, fast jag och Spicy kommer inte vara med och tävla eftersom det är klass 1 utan jag kommer vara där som funktionär och min kompis Kristin ska nog också vara det ifall hon kan (och vill, såklart. Har frågat henne innan då ville hon så jag hoppas inte hon ändrat sig ;) ) så jag kommer ju få trevlig sällskap ♥ Kommer bli skoj o se alla ekipage tävla, men jag kommer säkert blir väldigt sugen på att tävla jag också ;)

Här har ni tre st bilder på Millie (tre bilder i färg och tre i svartvitt) eller busbilder kanske man kan kalla det för, för visst ser hon allt lite busig ut? ;) sötnosen

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Nu önskar vi er en riktigt trevlig helg! :)



Kommentarer
Lina F

Svar: Tack så mycket! :D

2009-11-06 @ 17:46:31
URL: http://linafoto.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Superhärligt med helg! :D Hur härligt som helst alltså! :)



Har inte heller planerat någonting speciellt, träna hundarna lite & fotografera - som dig då ungefär. (: Vad roligt att det gick så bra när ni tränade agility då, duktiga ni! <3



Vad roligt att du & Kristin ska vara med på loppet nästa lördag & vara funktionärer. :) Ha så skoj! :D



Ja, Millie ser riktigt busig ut på dessa bilder! (: Jättesött, speciellt de med färg! <3



Ha en riktigt trevlig HELG! :D :D <3

2009-11-06 @ 21:09:12
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Anonym

mysig blogg, kika in min http://lyddann.blogg.se/ (: <3

2009-11-06 @ 22:10:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0