Det blev filmkväll :)

Hej på er! Förlåt för en sån dålig uppdatering idag men agilitytävlingen slutade senare än vad jag trodde, dom hade tydligen beräknat att den skulle sluta ungefär kl 20:00 men jag visste inte det så trodde att det skulle sluta tidigare, klockan 18:00 eller något sånt. Alla ekipagen hade tävlat klart när klockan var ca 19:30, sen plockade vi undan alla hindrena och sen efter det så åkte jag hem. Så kom ju hem rätt så sent ändå. Måste erkänna att jag orkade verkligen inte sätta mig framför datorn och skriva ett inlägg här i bloggen, hade ont i huvudet och satte mig istället framför tvn, så det blev filmkväll, alltid mysigt det och speciellt mysig när Spicy kommer och vill lägga sig jämte en, eller på min mage som hon ofta gör, sötnosen! :)

Men jag har inte så mycket mer att säga nu, hade en rolig dag på agilitytävlingen men visst, det blev allt lite långtråkigt att bara sitta där hela tiden :P i large klassen var det 108 starter! och dom skulle ju tävla både i hopp och agilityklassen så det tog ju ett tag det där ;) Men allt gick i alla fall bra så det var ju skönt.

Som sagt så har jag dåligt med nya bilder, det har inte vart något bra fotoväder, eller när det väl var hyfsat bra väder en dag så hann jag inte med att fotografera. Men tog i alla fall några kort idag på Spicy, fast inomhus då, fick inte sådär jättemånga, den ända bra var väl ungefär den bilden som jag la in i förra inlägget idag, men här bjuder jag i alla fall på en till så det inte blir ett bildlöst inlägg det här :)


Foto: Sanna W

Ska stänga av datorn nu snart och komma i säng, känner mig riktigt trött efter en lång dag och känner att min huvudvärk inte har släppt helt.. god natt & sov gott alla!



Kommentarer
sara ღ

aaaaah! va söööt! gu va gullig!!!



sv; jag går på Käppala skola. den är bra men maten suger!



LOVE!!!

2009-11-15 @ 10:27:56
URL: http://sassamie.blogg.se/
Emelie

Tror jag såg dig igår på tävlingen? Men vi vart klara så fort, så jag vet inte om du hann med att se vårt lopp? Finns i bloggen iaf ;)

Kram

2009-11-15 @ 11:23:18
URL: http://www.hundliv.webb.se
Hannah

Mysigt med filmkväll! <3

Jobbigt med huvudvärk, hoppas den släppte fort för det är så jobbigt med huvudvärk.. (L)

puss

2009-11-21 @ 20:01:05
URL: http://cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0