Närbild på Spican ♥

Här har ni en närbild på Spicy, som även brukar kallas Spican, Spice eller ibland till och med pussen, haha det är roligt med smeknamn, inte sant? :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Hoppas ni gillar bilden på sötnosen min :) Fick bli både i färg och svartvitt för jag tycker det var fint med både och, har ni någon favorit?

Idag är det ju lördag, vilket innebär att då ska jag vara funktionär på agilitytävlingen i Varberg, klockan 13:30 ska jag senast vara på plats. :) Ska faktiskt bli riktigt skoj att sitta vid sidan om och titta på alla ekipagen, brukar ju annars vara så att jag tävlar med Spicy när jag är på agilitytävlingar, men inte denna gång, eftersom det är klass 1, så idag är jag bara funktionär. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem, men jag är ju borta ett tag, antar att vi hörs ikväll någon gång, om jag inte skriver ett inlägg innan jag åker då förstås :)


Ha det bra, ska ni hitta på något skoj en lördag som denna? :)



Kommentarer
sawir

sv: tack ska du ha!

2009-11-14 @ 12:05:37
URL: http://sawir.blogg.se/
I S A B E L L A

SVAR: Åh tack Sanna, vad glad jag blir! :D kram

2009-11-14 @ 14:55:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
H

Vilka supersöta smeknamn, passande på en sådan supersöt hund. <3 Jättesöta bilder också!



Kul att du skulle vara funktionär till en agilitytävling också! :D Hoppas det var skoj! <3

2009-11-21 @ 20:02:53
URL: http://cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0