Fotografering ♥

Hej på er! har haft annat kul för mig idag så det har inte blivit någon uppdatering.
Har vart med min sötnos Kristin och vi var bl.a ute och fotograferade, superskoj! ♥ gick till ett ställe och fick flera bra bilder :) Efter att vi hade vart ute och fotograferat ett bra tag vart vi så kalla så vi skyndade oss hem till Kristin och la in bilderna på deras dator och redigerade och sånt skoj :) Tyvärr har jag inte lagt in bilderna på datorn här hemma än men jag får ta och göra det imorgon istället. Så det kan säkert hända att jag lägger in någon bild imorgon, ni får helt enkelt hålla utkik :)

Tack Kristin för en lyckad dag & fotografering, har alltid lika kul med dig! :)
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0