Underbart!

Som ni säkert märkte så blev det ingen uppdatering igår, varken datorn eller tvn funkade igår, kom inte in på internet, men nu funkar det i alla fall igen :)    Det var underbart väder igår, kändes verkligen som sommar! :) riktigt härligt väder idag också, dock lite molnigt just nu men varmt är det i alla fall :D

Ja, vad hände annars igår då? körde lite passivitetsträning med Spicy. Eftersom Spicy är riktigt galen i fotbollar så tränade jag att hon skulle sitta kvar, eller ligga kvar då jag sparkade lite på bollen, gjorde det sedan lite svårare och sprang runt lite och sparka på den, blev förvånad att hon faktiskt klarade det så bra som hon gjorde :) körde även lite inkallningar då fotbollen inte låg så långt ifrån mig, skulle se ifall hon fixa att springa till mig och inte till bollen vilket funkade väldigt bra det också. Sen testade vi (dvs jag & mamma) att passa bollen lite till varann när Spicy inte låg så långt ifrån och det trodde jag skulle bli riktigt svårt för henne men det gick över förväntan det också! ska fortsätta träna detta med Spicy, hon har lätt för att bli alldeles för stressad, som t.ex på tävling eller på fotbollsmatch. Kan faktiskt inte ha med henne på fotboll eftersom hon blir alladeles för stressad men jag hoppas att denna träningen hjälper och att hon kan lugna ner sig mer och han hon faktiskt ska kunna följa med på någon match sen också, det gick ju riktigt bra när jag tränade igår i alla fall :)  

Förutom att jag tränade lite med Spicy så passade jag självklart på att sola och sen fotograferade jag även lite,
här nedan har ni en bild på Spicy :)

Foto: Sanna W

Men nu måste jag kila, har fotbollsträning strax.
Ha det bra, hej! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0