Tack! ♥

Hallå på er!
dålig uppdatering från min sida, I know.. men har inte haft tid, tyvärr.
Igår efter skolan hann jag bara gå ut med hundarna, packa inför fotbollsträningen och sedan äta något innan jag åkte in till stan med mamma och min bror. Just då visste jag inte vart det var vi skulle, men det visade sig vara till en cykelaffär, där jag fick välja en cykel som jag ville ha, eftersom jag fyller år idag :) tänkte först välja en svart Crescent cykel men det blev istället en rosa Monark. Behövde verkligen en ny cykel så det var en perfekt present :) efter att jag hade valt cykel åkte jag direkt till fotbollsträningen, efter det, duscha och sen tvungen att göra lite läxa. Och sen idag efter skolan kom Kristin, Alice & Amanda hit och grattade mig och gav mig presenter, tack än en gång :D hårinpackning, hårspray, smink, smycken, ansiktsmask, någon återfuktande och rengöringsgrej för ansiktet var några andra saker som jag fick, tusen tack! och tack också för alla gratulationer som jag fått, i skolan, på bloggen sms, per telefon, ja tack till alla!

bloggen fyller ju även ett år, det får vi ju inte glömma, så grattis bloggen 1 år! :D



Kommentarer
Karolina

Grattis i efterskott!<3



Kram!<3

2010-05-07 @ 23:26:44
URL: http://hundlivet.cybersite.nu
Maja o Zoro <3

GRATTIS !!!! :)



sv: tack för komentaren <3



// Maja o Zoro

2010-05-08 @ 07:11:23
URL: http://majazoro.blogg.se/
Matilda

Grattis i efterskott! :D <3

2010-05-09 @ 13:41:54
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0