Ny design!

ladyinash.blogg.se

Men visst känns det som om någonting fattas? ser det inte lite tomt ut när jag bara har vit bakgrund? och sen måste jag även ändra färg på texten här nedan, där det står datum och tid på när inläggen publicerats, men jag hittar inte just den koden där jag ändrar, men får leta mer imorgon eller något, måste ju ha samma lila färg där också såklart ;)

förresten, ni kanske undrar varför det också står "Nightairys Cherish" i headern nu också? det är nämligen Millies kennelnamn och Lady in Ash är ju som sagt Spicys kennelnamn. Kände att det passar ju att Millies kennelnamn också är med eftersom hon också är en del av bloggen
 :)



Kommentarer
Hannah

Ja, en somrig design satt inte fel nu när sommarlovet snart är här! :) Du som klagar på att du inte kan. Börja tro på att du kan, för det gör du! :) Headern är superfin! :) Jättemysigt vart det!



Du skulle ju kunna ta den lila färgen som bakgrund du hade på testdesignen jag fick se förut, superfint! :)



NU ska vi flytta, puss!

2010-05-29 @ 11:07:29
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0