Bild från i onsdags

Hade egentligen tänk att visa fler bilder, satt och gjorde iordning ett litet kollage med bilder men just då så gick strömmen och nu har jag varken tid eller ork att börja fixa med ett igen så jag bjuder bara på en bild på Spicy som jag tog i onsdags :)

Foto: Sanna W

Var ju som sagt hos Kristin igår och hade filmkväll, vi och några tjejer till (7 st var vi sammanlagt) innan vi satte oss och kollade på film så gick vi ner till stranden och spelade lite brännboll, eller jag var inte med utan jag tog istället kort medans dom körde :D har väldigt många bilder från igår, men har inte hunnit lägga in dom på datorn ännu, men kanske kommer in någon bild här på bloggen imorgon eller något, vi får se :) tack för en underbar dag igår tjejer! :D

Vet att uppdateringen inte varit bra idag, men har verkligen ingen lust att sitta framför datorn när vädret är så himla underbart, jag har nästan inte gjort något annat än solat idag och kört lite passivitetsträning med Spicy ;)

Men nu måste jag kila, hoppas ni har haft en härlig helg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0