Agilitykurs

Förlåt för alla dessa bildlösa inlägg men det får bli ännu ett här..
Hade bara tänkt att berätta att jag snart ska iväg till klubben, förra måndagen var det ingen kurs då ingen av de andra två instruktörerna kunde, hade ju även föräldrarmöte i skolan så jag hade inte heller kunnat komma just den gången så. Men nu är det i alla fall dags igen :)

och vet ni? det behövs verkligen en ny design här inne (just nu har ju värsta vintriga designen måste få det mer somrigt här inne) har tänkt på det ett bra tag nu alltså men eftersom jag verkligen inte är bra på att fixa med design har det inte blivit något.. men jag vet inte, kanske kan fixa ihop något (vet nog vilken bild jag vill ha som header i alla fall men bakgrund vet jag inte riktigt än) bara jag hinner och har ork till och göra det, så lat som jag är, haha..

men nu hinner jag inte skriva mer. Vi hörs! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0