9 Maj

Hittade ännu en bild - tagen i söndags - som jag tänkte att jag kunde visa :)

Foto: Sanna W

förresten, förlåt för kass uppdatering.. har bara varit skola måndag, tisdag, onsdag denna veckan (hur skönt som helst!) så vi har inte haft mycket läxor så alltså kan jag inte skylla på att läxorna tagit all min tid ;) när jag tänker efter har det inte hänt så mycket det senaste dagarna, ändå känns det inte som jag haft mycket tid över för att blogga, hade fotbollsträning i tisdags och match igår, vad mer har hänt? ;) inte så jättemycket faktiskt.. har varit inne i stan en stund med mamma tidigare idag, lika trevligt som vanligt ;) ♥   Föräldrarmötet i måndags gick förresten väldigt bra, för er som undrar :)

Hinner inte skriva så mycket mer nu. Imorgon är det agilitytävling som gäller, både imorgon och på lördag faktiskt :) måste gå upp väldigt tidigt, strax efter 5 tror jag nog, så jag måste komma i säng nu snart så jag orkar upp imorgon. Hoppas ni haft en härlig dag, vi hörs imorgon! :)

ps. tack för era fina kommentarer
:) ds.



Kommentarer
Hannah

Så fin bild alltså! :) kärlek

2010-05-25 @ 19:34:27
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0