Håll utkik efter videoklippen från MyDog

Imorgon (eller det blir ju idag eftersom klockan är över 12) lägger jag in videoklippen från MyDog, både från agilitytävlingen och prisutdelningen :D jag lägger ut dom utan någon redigering, ville helst ha med lite redigering (ni vet så jag har text i början och i slutet av filmen) men det är då det inte funkar att lägga in och allt blir bara så krångligt när jag ska försöka spara klippen så jag har kommit fram till att jag lägger in klippen helt så som dom är, utan någon redigering, det ska nog bli bra ändå, tror ni inte? :)

Så kika in senare idag så får ni se klippen från MyDog och det vill ni väl inte missa?


Kommentarer
Rebecca

Åh, var du på mydog? Har inte varit inne här på ett tag, men vad skoj! Gick det bra? :D



Sv: Ja, han är allt en liten sötnos :) Alldeles riktigt, en liten "Chippen-look-alike" har flyttat in ;) Tack :)

2010-01-17 @ 06:46:36
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com
Anna

De funkar för mig utan rediskering. Hopas att du får åringt på de så du kan redikera andera filmer.

Kram

2010-01-17 @ 08:56:02
URL: http://letfors.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0