Varför funkar det inte?

Hejhej! Har suttit och fixat med videoklippen som Kristin filmade på MyDog i går, ni vet klippet från både prisutdelningen och agilitytävligen :) Hade ju tänkt att lägga in dom här i bloggen. Nu har jag kommit så långt att jag i alla fall jar fått in dom på datorn och kan få in dom på Movie maker, men ingen bild visas när jag lägger in dom där på Movie maker utan man hör bara ljudet av det.. blir snart galen, haha det funkar ju aldrig! ;O någon som vet vad det kan vara för fel?

Hade även tänkt att ta bilder på Spicy tillsammans med priserna som vi fick, men gör det så fort jag hinner då det är ljust o så, vet inte när jag kommer hinna med det egentligen, denna veckan är det rätt mycket i skolan. Först och främst ska jag i alla fall försöka få in videoklippen här på bloggen, det låter väl bra? :)

Hinner inte fixa något mer med videoklippen nu eftersom jag alldeles strax har handbollsträning, vilket betyder att jag måste avsluta här också också. Men innan jag går bjuder jag på en bild på Morris :) ursäkta den dåliga kvalitén på bilden bara..

  Foto: Sanna W

Vi hörs kanske senare ikväll, hej så länge isåfall :)



Kommentarer
Anna

Söta bilder! Hoppas att de funkar snart med filmerna och de. Min data moaberat mig skärlig Photoshop. De gå nog för dig snart!

Kram

2010-01-11 @ 18:49:56
URL: http://letfors.webb.se
Anonym

Sv: Tack så mycket sanna :D <3 jag, vi hade en jätte bra nyårsafton :) hur var eran? :) <3 Kramar!

2010-01-11 @ 20:53:42
Sanna

Sv till anonym:

Så lite så :) härligt o höra, jodå vi hade en riktigt bra nyårsafton vi, firade ju uppe i Idre :)



kram

2010-01-13 @ 17:35:08
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Hannah

Haha, vilken dundersöt bild! :D Morris är ju för skön alltså! ;) <3

2010-01-17 @ 16:35:59
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0