Två i svartvitt

Ursäkta att det varit lite tyst här i bloggen idag, men det är inte mycket kvar utav lovet nu och jag vill verkligen ta vara på det sista, skolan börjar ju redan nu på tordag för mig. Är inte alls sugen på att börja skolan nu igen, skulle inte sitta fel med lite längre lov inte, det skulle inte spela mig någon roll ;) Men det är ju faktiskt inte så lång till vi får lov igen, nästa lov är ju redan i februari så det går ju rätt fort till det är lov igen trots allt :)

Har inte så mycket att skriva utan tänkte bara visa två bilder som jag tog i underbara Idre :) 
Jag gillar dessa två bilder, speciellt när man ser träden i bakgrunden så. Säg gärna vad ni tycker om bilderna :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Hoppas ni har haft en bra dag, nu tänkte jag kila. Ciao!



Kommentarer
Emelie

Njaa... Jag kan träna på våra uppvisningshinder, de kommer att vara på plats imorgon (Y)

2010-01-05 @ 00:37:13
URL: http://www.hundliv.webb.se
Anna

Härliga bilder. Fint att ha dom i svart-vit.



Såklar ska jag till Mydog. Alla dagar. Jag börjar ochså skolan på Torsdag,men jag tag ledigt för att kunna vara på mydog. Jag kommer att ha Freesyel och Agility uppvising i stora rigen. '

Kram

2010-01-05 @ 10:45:51
URL: http://letfors.webb.se
Hannah

Visst vill man verkligen ta till vara på de sista nu utav lovet, håller helt med. :) Börjar du redan på torsdag nu den 7e? :/ Jag börjar den 14e, nästa torsdag. (a)



Jättehärliga bilder, tyckte också det vart fint med träden i bakgrunden sådär. Mysig känsla bilderna får då! <3



Ha en underbar dag, pusss!

2010-01-05 @ 12:05:12
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Emelie

Precis som Anna kommer jag att delta på agility uppvisningen torsdag-söndag. Själva uppvisningen är i stora ringen alla dagar, är dock inte helt säker på tid. Eftersom uppvisningen krockar med lördagens start i hoppklassen kommer jag enbart vara funktionär på lördagen. :)

Kram

2010-01-05 @ 13:26:04
URL: http://www.hundliv.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0