Två bilder från bilresan

Bjuder här på två bilder från bilresan när vi var på väg till idre och den andra bilden är tagen när vi var på väg hem från idre.

Hoppas ni gillar bilderna, jag gillar mest den första bilden, tyvärr blev den andra lite suddig (inte alltid lätt att få bra bilder när man sitter i bilen och ska ta kort då allt rör sig) men tycker ändå bilden blev lite speciell och gillar den ändå lite på något sett :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Hade tänkt att jag snart ska ut och träna agility med Spicy, det var ju några dagarsen sist så nu är det verkligen dags :) Det är ju inte länge kvar till MyDog och Spicy löper fortfarande. Men snart borde hon löpt färdigt så jag tror inte det ska vara några problem med att vi inte kan vara med och tävla eller något sånt. Är bara lite nervös på hur hon kommer vara nu efter löpet, hon kanske inte kommer vara sig själv där ute på banan på MyDog, men det tror inte det är något som jag behöver oroa mig för som tur är :)


Men nu tänkte jag avsluta, ha det bra! hörs senare.



Kommentarer
Hannah

Men vilka häftiga & fina bilder du fick trots att du satt i bilen!! (Y) <3 Den andra vart ju jättefräck, för det ser ut som om den där lilla ön rör sig, för bakgrunden på bilden vart ju inte så suddig tycker jag. :) Mästerfotografen alltså! :D <3



Lycka till med agilityträningen! Nej, juste nu är det ju inte länge kvar till MyDog ju! ;D Stoort lycka till där får man väl ändå säga, även fast jag tror det kommer gå super som vanligt. :)



Tack så jättemycket för alla kommentarer, det hade du inte behövt ju snällaste du! :o <3 Tänkte försöka svara på alla nu. ;) <33

Först & främst; tack för alla dina fiiina ord om alla bilder jag lagt ut, kul att du gillar dem! Blir så glad när jag läser dina söta kommentarer, tack! :)

Hihi, dina vovvar är också föör söta ju, & du med såklart. ;) thihi! Avatar var faktiskt jääättebra! Trodde faktiskt inte att jag skulle tycka den var så himla bra, till & med min bror ska se den igen på bio för han tyckte den var så bra & det kan jag säga: det är inte ofta. ;D Haha!

Kul & läsa hur du tycker om "svartvit eller färg". Färg 'vann' faktiskt denna gång med, brukar ofta vara så att färg vinner. :) Gillade nog den i färg mest också, av samma anledning som du också sa: den blåa färgen i bakgrunden & Plimpis ögon, hihi. <3

Någon mästare på att baka vet jag inte om jag är precis, haha men det är faktiskt roligt att baka tycker jag. :) Hihi, ja Avatar borde du se tycker jag. :) Vad synd att du inte kunnat se New moon ännu, fast den går på bio fortfarande vad jag vet... :D Kollade senast efter jul då & då gick den så tror den går fortfarande, i alla fall på Heron City. Står ju på sf.se annars. :) Haha, jag är ju en liten twilightnörd jag så twilight har setts rätt så många gånger.. (a) Fast tror New moon kommer ses av mig ännu mera gånger när den kommer på DVD. För den är så mycket bättre gjord, filmad med kranar osv & inte för hand som twilight & så. :D Hihi & ja, visst är twilight riktigt bra! Hoppas du kan se New moon på bio förresten, annars kommer den ju på dvd i mars sägs de (den har nämligen inte fått nått release datum ännu). :)

Åh, tack vad roligt att du tyckte mina fyrverkeribilder vart så coola. <3 Fast jag tyckte faktiskt om dina bilder du fick mera. :o <3 SÅ fina vart de ju! :) Fast tror att det är lite så att man gillar de andras fyrverkeribilder mer än sina, så är det för mig i alla fall för de flesta bilder jag har sett gillar jag mer än mina, så det kanske är så bara. Haha! Hoppas du förstår hur jag menade nu... ;) Och jag fotade med manuell då så hade ingen speciell inställning eller så utan den jag alltid har. Men jag hade stativ & så fotade jag med slutartid så då fick man med när den flög upp om man hade tur & när den "smällde". Det var faktiskt väldigt skoj! :D På så sätt fick jag med så många fyrverkerier på den 3e bilden i det inlägget - lång slutartid. :)

Skoj att du gillade de bilderna på vovvarna också i "sjukling"-inlägget. Hihi, vet du en rolig sak? Du stod faktiskt bredvid & lockade på hundarna när jag tog de bilderna, haha. :D :D För de bilderna togs direkt när vi kom hem från tågresan då & gick ut med hundarna på baksidan, hihi. :) SAKNAR!! ♥ Hoppas vi kan ses så i år igen, skulle ju vara jäätteskoj! :D

Tack för krya på dig:en förresten, mår mycket bättre nu, skönt de. :)

Tack så mycket för de fina orden om den nya designen, vad roligt att du gillar den! :D

Ja, visst känner man lite så att det är synd att man inte kunde kameran bättre innan? Man kunde ju fått så fina bilder då men så blev de kanske dåliga bara för att man inte kunde kameran (haha, pratar bara om mig själv nu & inte dig ifall du tror de, hihi för dina bilder är alltid fina tycker jag). <3 Hihi, de flesta bilderna jag lagt in i galleriet är inte så brusiga för jag tog inte med de allra brusigaste & sen så suddade jag i bakgrunden på vissa bilder så att de inte syntes hur brusiga det var, (fusk, haha) för de var så fult med så extremt brusiga bilder. ;) Hihi, den bilden i "right now" vad en av de bilderna som inte vart så brusiga från april. Tyckte den vart lite rolig när man ser hur en kottbit (han tuggade sönder en kotte då, hihi) flög ut där i bakgrunden av bilden. :) <3



Så, nu tror jag att jag fick med alla fina kommentarer. ;) Nu ska jag svara på gästboksinlägget också, haha blir en rätt lång kommentar nu märker jag. ;o <3



Varsågod för de kommentarerna jag skrev medans du var i Idre, så lite så. :) Underbaraste du! Hihi, jag hade en mysig nyårsafton. :) Så skoj att du önskade mig ett Gott nytt år precis vid tolvslaget också. :o Du är för snäll du! <3

Okej, tror att jag förstår hur du menar med att det är torrare i Idre än vad det är här. ;)

Vad skoj att du frågade om jag ville göra en till header till dig. :) Såklart jag vill sötis! :D Men jag har, som du också vet tror jag, fått en beställning på en som ville att jag skulle göra en hemsida från grunden ju... & det hemska är att den inte ens är klar. :O Hemskt! XD Det har tagit så långt tid, jag har inte hunnit.. :/ Så vill försöka få klar den för det börjar bli lite pinsamt att den inte ens är klar... Men sen när den är klar gör jag absolut en header & så till dig. :) <3



PUSS! Hoppas du fick en trevlig liten (eller lång?) läsning nu. :) Ha en underbar måndag också förresten. ily! ♥

2010-01-04 @ 16:01:21
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0