Tack för era tips :)

Tack så jättemycket för era tips i förra inlägget, om videoklippen ni vet :) men tyvärr tror jag inte det funkar, tror det är så jag gjort innan nämligen men är inte helt säker (får kolla det imorgon mer om jag hinner). Etersom filen är för stor så går det inte att spara ens.. :/ men det jag letar efter nu är om man liksom kan göra själva filmen mindre, eller så den inte tar så mycket plats som den gör, om ni förstår hur jag menar? någon som vet det kanske? :) men får kolla mer på det imorgon om jag hinner, hoppas verkligen det funkar!

Har förresten suttit med läxor hela dagen, just därför jag inte hunnit blogga något tidigare idag. Har varit tyst här i bloggen de senaste dagarna känner jag, men när skolan är igång måste jag lägga mycket tid på läxorna och sen hinner man helt enkelt inte med bloggen, hoppas ni förstår varför uppdateringen blir som den blir då.

Foto: Sanna W
Rensade lite bland mina bilder för några dagarsen (har mycket kvar att rensa ändå) och hittade denna bilden, lite dålig kvalité kanske men tycker bilden var väldigt söt faktiskt, vad tycker ni? :)

 

Hoppas ni har haft en bra dag. Skönt att det är fredag imorgon, helgen närmar sig alltså :)



Kommentarer
Alice

kit söt bild! :)



Sv: haha du är söt. Och redovisningen gick grymt bra ja! Vill göra det igen. :P

Pusssssssssen <3

2010-01-15 @ 16:44:34
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

Vilken sööööt bild alltså! :D Spicy ser faktiskt ut som en liten valp på denna bild tycker jag, vet inte riktigt varför. ;) Haha, fast hon kanske är en liten valp på denna bilden? Står ju inte när du tog den, hihi. :)



Hoppas det går bra med alla läxor.. Vad dåligt att ni får så mycket läxor nu precis efter lovet. :O Stackars dig! <3



Puss

2010-01-17 @ 16:33:59
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0