Ny design!

Som ni ser så är det en ny design här inne nu, visst är den och denna gången är det Hannah som varit så snäll och gjort en design till mig, tusen tack! :) Tycker det blev fint med blått och vitt här inne, lite annorlunda jämtemot vad det har varit på de förra designerna. Haha, det blir ju som så att jag bloggar och andra gör designen åt mig, riktigt snällt att Hannah som gjort flera designer och Emelie som gjorde förra designen till mig :) 

Här har ni en bild på den förra designen, visst var den fin den också? :)




Och vet ni vad? nu kan jag även ha större bilder här i bloggen, kanon ju :)


Tack ännu en gång för den jättefina designen Hannah :D

 

Ps. Ifall ni vill se klippen från MyDog (agilitytävlingen & prisutdelningen)
så finns det ute här på bloggen, scrolla bara ner lite så hittar ni dom
:) Ds.



Kommentarer
Elsa

inte bara ny utan också superfin! Lugn och så :) bra jobbat hannah.



sv: ja, lillen var helt förälskad! <3 haha, vi ska försöka fortsätta, får helt enkelt köpa får :P (nää, men de vore kul)



hon gnäller aldrig när hon inte får träna agility, men spår och vallning är hon väldigt missnöjd när hon inte får vara med :P

kram <3

2010-01-18 @ 07:58:24
URL: http://elsa94.blogg.se/
Elsa

Sv: vi kommer på något sätt forsätta! helt klart :)

jag gör det hos frida binette och emma willblad, och på deras får :) kommer förhoppningsvis fortsätta med det :) båda två är hur snälla som helst, och fåren är redan invallade, liten hage m.m. alltså bra att träna med dem! Kolla upp om du kan gå någon kurs i området. om inte kan du testa viltspår, freestyle m.m. :)

kram <3

2010-01-18 @ 17:14:47
URL: http://elsa94.blogg.se/
Hannah

Hihi, varsågod sötaste du! :) Hoppas du gillar den, själv blev jag faktiskt rätt nöjd med den. ;) Tyckte den blev vintrig & mysig, thihi. (a) <3



Bra att du tyckte det var bra att du kunde ha större bilder också. :D <3



Puss!

2010-01-18 @ 21:21:36
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0