It´s cold outside

Det är riktigt härligt väder ute nu, solen skiner och det är alldeles klarblå himmel :) Det är även riktigt kallt ute, just nu -9°, innan var det ca -11°. Nu när vädret är så här fint måste jag verkligen passa på att gå ut, jag och mamma ska snart ut och gå med vovvarna, kameran följer säkert med då :) hoppas på att det blir promenad längst stranden.

Här har ni fyra st bilder som jag tog i februari förra året, hoppas ni gillar dom :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Ha en fortsatt bra helg allihopa!



Kommentarer
Hannah

Åh vilka mysiga bilder! :) Gillar den första! :D



Ja, visst är det härligt väder ute! :) Mysigt med en promenad vid havet, vill också. ;D Hoppas det blir några bilder sedan, alltid roligt & se! :D



Puss

2010-01-30 @ 15:11:07
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Rebecca

Fina bilder :) Otroligt fina bilder i de två inläggen under också som jag missat :)



Sv: Hhaa, ja. Jättesöt är han ;)

Ja, jättekul med systemkamera :) Ja, lätt att missa. haha. Jag har under väldigt lång tid varit otroligt dålig på att titta in i allas bloggar, även fast jag tycker att det är kul. Har inte blivit av, fören för någon vecka sen då jag kom in i det igen ;) Inte lätt att komma ihåg, orka och vilja gå in i andras/allas bloggar. Speciellt inte min, jag har ju varit grymt dålig på att uppdatera under lång tid ;)



Kram :)

2010-01-30 @ 19:09:51
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com
K L A R A

sv; tack:)

det är bara bra:)

KRAM

2010-01-30 @ 19:33:38
URL: http://klaradaun.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0