Hinner inte..

Hinner inte fixa något mer med videoklippen idag tyvärr. Tänkte bara säga det, sitter egentligen och kollar på Wallander på Canal+action :) det är fortfarande så med videoklippen, det går att lägga in på Movie maker, men man hör bara ljudet från klippet, det är alltså ingen bild som visas.. hoppas verkligen det funkar snart, annars kanske det är någon utav er som har något tips som gör att det kanske fungerar? kom gärna med förslag :)

Men nu ska jag sätta mig och kolla på filmen igen, vi hörs imorgon! får se när jag hinner ta bilderna på Spicy tillsammans med priserna vi fick på prisutdelningen på MyDog, hoppas kunna göra det imorgon, men får se om jag hinner, måste antagligen sitta med läxor. Men vi får se, kanske kommer det några bilder imorgon, jag hoppas i alla fall att jag kan lägga in videoklippen imorgon, får hålla tummarna :) och som sagt, kom gärna med förslag som jag sa innan, om det är någon som vet varför man inte ser någon bild utan man hör bara ljudet av videoklippet när jag lägger in dom på Movie maker, det är så på alla videoklippen nu, så har det inte varit innan.. kanske har det hänt så för er någon gång?

men nu ska jag som sagt kolla på filmen, ha det fin, hej! 

Ps. svarar på era fina kommentarer imorgon ♥
& tack så jättemycket för alla gratulationer angående agilitytävlingarna på MyDog 
:) Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0